Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tutter skriver: Helt klart Thea! Elsker det navn Har en veninde der hedder Tea, og hun er saaaaaa traet af, at hendes navn bliver stavet og udtalt forkert.. Mange der laeser hendes navn foerste gang, siger Tea (te paa engelsk) Knus
Helt klart Thea! Elsker det navn
Har en veninde der hedder Tea, og hun er saaaaaa traet af, at hendes navn bliver stavet og udtalt forkert.. Mange der laeser hendes navn foerste gang, siger Tea (te paa engelsk)
Knus
Det var værd at tage med i beslutningen, nemlig hvad folk der hedder det mener Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
marikka skriver: Det var værd at tage med i beslutningen, nemlig hvad folk der hedder det mener Tusind tak
Saa lidt
Knus (som selv er traet af, at mit navn bliver stavet og udtalt forkert )
Jeg stemmer også for THEA
Thea er så dejligt et navn Min venindes datter hedder Thea Maise
jeg tager Thea da det skulle min nr 3 hedde vis han var blevet en pige
marikka skriver: Vi overvejer stærkt at kalde vores kommende datter for Tea eller Thea, men vi ved simpelthen ikke hvordan det skal staves. Ja et lille problem kan hurtigt blive meget stort. Måske er navnet for kedeligt, hvis det står for sig selv, så måske du har et navn det kan sættes sammen med?
Vi overvejer stærkt at kalde vores kommende datter for Tea eller Thea, men vi ved simpelthen ikke hvordan det skal staves. Ja et lille problem kan hurtigt blive meget stort.
Måske er navnet for kedeligt, hvis det står for sig selv, så måske du har et navn det kan sættes sammen med?
Jeg kan rigtig godt lide det specielle, så jeg har stemt Tea. Synes faktisk navnet er pænere sådan
Jeg mener klart Thea...
Hvis det betyder noget for jer, hvor mange andre børn, der får navnet, er der langt færre, der får navnet Tea, se evt. her:
http://mitbarnsnavn.dk/pigenavne/Tea
http://mitbarnsnavn.dk/pigenavne/Thea
Held og lykke!
thea - ellers bliver det jo tea som i te på engelsk.. det man drikker
Havde absolut samme tanke
Det er et rigtig sødt navn - Thea Du behøver absolut ikke sætte et ekstra navn bagved!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128