har du en fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har termin d.26/2, men havde i starten en fornemmelse af at jeg ville føde en måned før tid. For nogle uger siden drømte jeg at jeg fødte d. 14/2, så det bliver spændende om det holder stik... Hun skal bare bliver derinde indtil min eksamen er overstået (skal op enten mandag, torsdag eller fredag i uge 5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Mathilde

karina22 skriver:

ja det var godt nok tæt på da.. jeg har ikke en dato på, men håber på den 16, min søn er født den 16 juni, så er det nemt at have styr på, hi hi..

Ja det ville da være helt perfekt

Anmeld

13. december 2009

Sees

Med Emil havde jeg termin den 14. juni og jeg havde en fornemmelse af at han kom i starten af juni - Hvorimod min papfar mente han kom den 26. maj (min papfars fødselsdag) og vi lavede faktisk et væddemål om det.

Desværre tabte jeg, for den 26. maj kl. 04.20 gik vandet, kl. 06.30 kom veerne og kl. 09.24 kom Emil til verdenen ..

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jeg har termin d.26/2, men havde i starten en fornemmelse af at jeg ville føde en måned før tid. For nogle uger siden drømte jeg at jeg fødte d. 14/2, så det bliver spændende om det holder stik... Hun skal bare bliver derinde indtil min eksamen er overstået (skal op enten mandag, torsdag eller fredag i uge 5)

ja lad os håbe du lige kan få din eksame inden det ville da være en smuk dag den 14 på vallentins dag

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Englebisse skriver:

Jeg var sten sikker på jeg ville gå 14 dage over tid og jeg ville føde den 6. juni. Gik 12 dage over, men fødte den 6. juni. Det kom bare til mig at jeg ville føde på den dato. Det var helt vildt, at jeg så gjode

ja det er da helt vildt

Anmeld

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

ja lad os håbe du lige kan få din eksame inden det ville da være en smuk dag den 14 på vallentins dag

havde jeg slet ikke tænkt på

Men ja.. vores lille kærlighedsbaby skal da komme på valentines day!!

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

havde jeg slet ikke tænkt på

Men ja.. vores lille kærlighedsbaby skal da komme på valentines day!!

ja det skal hun da...

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MetteLetten skriver:

Med Emil havde jeg termin den 14. juni og jeg havde en fornemmelse af at han kom i starten af juni - Hvorimod min papfar mente han kom den 26. maj (min papfars fødselsdag) og vi lavede faktisk et væddemål om det.

Desværre tabte jeg, for den 26. maj kl. 04.20 gik vandet, kl. 06.30 kom veerne og kl. 09.24 kom Emil til verdenen ..

ha ha, god fornemmelse han har...

Anmeld

13. december 2009

Sees

karina22 skriver:

ha ha, god fornemmelse han har...

Ja meget
Han har så også "spået" at Emil vil begynde at gå til marts, så nu må vi se om det holder.
Og derudover så tror han at min svigerinde (som har termin den 27. januar) føder den 14. januar.
Og hvis hun virkelig gør det, så tror jeg sgu han er synsk eller sådan noget

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MetteLetten skriver:

Ja meget
Han har så også "spået" at Emil vil begynde at gå til marts, så nu må vi se om det holder.
Og derudover så tror han at min svigerinde (som har termin den 27. januar) føder den 14. januar.
Og hvis hun virkelig gør det, så tror jeg sgu han er synsk eller sådan noget

he he, ja det må han da være, så må han da gerne lige spå mig og fortælle hvornår jeg føder, hi hi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.