har du en fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

jeg har termin d 21 marts jeg har sådan en fornemmelse på at det sker i uge 37.. har drømt det mange gange efter hånden så er spændt på om det passer min datter fødte jeg på terminsdatoen

kram tanja 26+0

ja det er vildt spændende om det så ender med at man går over tid, eller om det passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

ja det er vildt spændende om det så ender med at man går over tid, eller om det passer

ja meget håber det passer

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

NikitasMoar skriver:

Jeg var fuldstændig overbevist om at jeg ville føde før tid også i jan, havde termin den 16. feb, men gik jo ti dage over tid.. så pas på piger det kan blive nogle laange mdr. men Karina med dig ville det jo være ekstra spændende, prøv og tænk hvis du faktisk gik over tid

ja det er spændende, det ville være vildt med alle de problemer. men det kan jo lade sig gøre.

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Lærke90 skriver:

jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg ville føde mellem 28 november - 6 december men har endnu ikke født ..

termin 13 dec

uhh så har du termin i dag, hvor er det spændende om du føder i løbet af ugen vee støv til dig *********************

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mathilde skriver:

Allerede første gang jeg var ved jordemoder sagde jeg, at jeg ville føde d. 12 juli (termin d. 15.)...

D. 12. juli fik jeg veer og Celina blev født d. 13. juli, så her holdte fornemmelsen næsten stik

ja det var godt nok tæt på da.. jeg har ikke en dato på, men håber på den 16, min søn er født den 16 juni, så er det nemt at have styr på, hi hi..

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

ja meget håber det passer

det ville heller ikke gøre noget at det holdte ved mig, hi hi.

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

karina22 skriver:

uhh så har du termin i dag, hvor er det spændende om du føder i løbet af ugen vee støv til dig *********************

Ja det har jeg .. Tusind tak skal du have, så håber jeg at det kan hjælpe lidt på det

Anmeld

13. december 2009

mor_sabina

karina22 skriver:

har du en fornemmelse at hvornår du føder??

jeg har termin den 9 feb, men har bare haft på fornemmelsen fra start at det bliver midten af januar..

knus karina 31+5

Jeg drømte en dag d. 4 maj og det blev det. Men havde mange fornemmelser men denne drøm var meget tydelig

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

mor_sabina skriver:

Jeg drømte en dag d. 4 maj og det blev det. Men havde mange fornemmelser men denne drøm var meget tydelig

vildt nok ligefrem at drømme en dato..

Anmeld

13. december 2009

mor_sabina

karina22 skriver:

vildt nok ligefrem at drømme en dato..

Men havde mange fornemmelser så måske det var held Men det var en drøm jeg havde omkring juletid

Held og lykke med graviditeten og fødslen ikke mindst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.