Pille bussemænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Rasmine

Gør Jeres (børn) det?

Rasmus gør det konstant. Han fanger sjældent andet end en gang næseblod, og HVIS han fanger en bussemand irl, piver han og skaber sig og vil bare have den af fingeren...

Mette - synes det er klamt med bussemand-fingre all over the place...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Siber

yes yes her pilles der busser (som Johanna og Alma kalder dem) og de kommer glædelig og giver mig dem, værsgod!

Farmand er stolt.

Johanna er lige blevet puttet, og råber far far, og han går en og får en gave en kæmpe busser!

Knus Siber

Anmeld

12. december 2009

Tynen

Yes!
Man ved der er bonus når der fra stuen pludselig udbrydes: "Ad! Aaaa´det?!"

Anmeld

12. december 2009

Nadi

Nej ikke rigtig, selvom det ligger til familien

Han klør mere uden på næsen, og når vi så kan høre han har svært ved at få vejret tager vi dem. Han er så tilgengæld helt vild med at se bussemanden bagefter

Jeg synes det er så ulækkert og kan kaste op bare ved tanken om en bussemand. Så er glad for at Oliver holder det på det plan han gør.

Anmeld

12. december 2009

BK

Her pilles der sjældent bussemænd, men det er fordi farmand snupper dem med en pincet når han ser dem...

Anmeld

13. december 2009

bette

suk ja.. pille næse konstant.. men han fanger sjældent noget... og hvis han gør siger han adr...!! og kommer med den...

men for pokker jeg hader det.. det er så klaaaamt..

og ja mikkel får også næseblod ret ofte fordi han piller næse hele tiden og smadre den med sine negle.. suk (burde måske tage mig sammen og få dem klippet lidt oftere.)

Anmeld

13. december 2009

ivfmarie

Maltes fingre sidder der konstant! Jeg lader ham gøre det. Når fingrene sidder der er de ikke igang med at lave ulykker andre steder ...

Marie - SÅ ufattelig træt af at den lille vandal ødelægger ALT hvad han kommer i nærheden af!

Anmeld

13. december 2009

Kaufie

William gør det heldigvis ikke - han kører dem af i ærmet......

Anmeld

13. december 2009

linemus

De gør det lidt, når der er noget, der generer, men jeg har heldigvis fået lært dem, at de skal i et papir bagefter og ikke bare smides på gulvet eller tørres af i møblerne

Jeg gemte selv bussemændene under bordplader eller på siden af dørkarme, da jeg var barn, fordi jeg vidste, andre syntes, det var ulækkert. Så hellere lade dem gøre det og få dem smidt ud 

Anmeld

13. december 2009

Muffinmus

ARRGH, William har slet ikke gjort det før nu...

Han kom her i forgårs og sadge- MOR- jeg har snot på fingeren...uhmmm, lækkert sønnike!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.