Det sløjer vist lidt af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Doktor Doolittle

med jer herinde, hvad ligner det (?) Kun 7 emner er der skrevet i dag, og kl. er allerede halv 11 :P
Knus (H) fra en fan af jeres fantastiske mødregruppe (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

heaven

rart at du kiggede forbi:P

Hvordan er humøret i dag? Har læst dit indlæg ang din situation med din mand.... rigtig træls for dig, pas på dig selv i det - og ikke mindst dine børn..

kram Jannie - der håber det bedste for jeres familie;)

Anmeld

25. april 2008

Loggidut

jeg har sgu været i bilka...det skal og må passes...lol...og nu kommer en veninde snart og drikker kaffe med mig...så jeg når ikke så meget i de her dage, til gengæld kan jeg så fortælle dig at jeg nu på mandag har holdt mit hus clean og fri for snavs og vasketøj ( i hvertfald min stueetage) i 3 uger...hvis man gider gøre lidt for det, kan det lade sig gøre!

Anmeld

25. april 2008

Doktor Doolittle

heaven skriver:

rart at du kiggede forbi:P

Hvordan er humøret i dag? Har læst dit indlæg ang din situation med din mand.... rigtig træls for dig, pas på dig selv i det - og ikke mindst dine børn..

kram Jannie - der håber det bedste for jeres familie;)

Jeg er nervøs i dag. Har besluttet mig for at insistere på at M søger hjælp hvis vi skal fortsætte vores forhold. Med hans stædighed kan det meget vel ende med at vi skal gå fra hinanden. I så fald må jeg glæde mig over min søde familie, mit dejlige og store netværk, mit gode job, at lejligheden er min og at M er en fantastisk far for vores dejlige drenge.
Tak fordi du spurgte :)

Anmeld

25. april 2008

Tynen

Arh, vi skal da lige have lov at stå op først ;)

Men vent du bare - Det er fredag og der plejer konerne at gå amok! :)

Håber at din mand er samarbejdsvillig når han kommer hjem!
Du må dælme have haft nogle lede dage, mens han har været væk.

Trine

Anmeld

25. april 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Arh, vi skal da lige have lov at stå op først ;) Men vent du bare - Det er fredag og der plejer konerne at gå amok! :) Håber at din mand er samarbejdsvillig når han kommer hjem! Du må dælme have haft nogle lede dage, mens han har været væk. Trine[/citat] Jeps, det har ikke været de dejligste dage i mit liv :'(

Anmeld

25. april 2008

Mikkelmusen

Doktor Doolittle
hvor er det indlæg henne?

Det er nok nemmere at læse det end at du skal fortælle det hele igen.

Anmeld

25. april 2008

Doktor Doolittle

Jeg er inde på august 2006 :)

Anmeld

25. april 2008

Mikkelmusen

tak.

Da jeg læste dit indlæg blev jeg først målløs over den kolde måde han er på. Men samtidig fik jeg ondt af ham, for hvis han virkelig har en depression så er det bestemt heller ikke nemt for ham.

jeg skal ikke tage nogen i forsvar her og jeg håber virkelig i får snakket om det i aften og får gjort det klart hvad der skal ske. Det er med garanti hårdt for alle parter i det her, og det gælder også børnene.

Hvis det ikke skulle gå så er jeg sikker på du kan klare dig selv med børnene.

Stort knus herfra (H)

Anmeld

25. april 2008

Doktor Doolittle

Chihuahuamus skriver:

tak.

Da jeg læste dit indlæg blev jeg først målløs over den kolde måde han er på. Men samtidig fik jeg ondt af ham, for hvis han virkelig har en depression så er det bestemt heller ikke nemt for ham.

jeg skal ikke tage nogen i forsvar her og jeg håber virkelig i får snakket om det i aften og får gjort det klart hvad der skal ske. Det er med garanti hårdt for alle parter i det her, og det gælder også børnene.

Hvis det ikke skulle gå så er jeg sikker på du kan klare dig selv med børnene.

Stort knus herfra (H)

Tak for dine tanker, dejligt der er nogen der tænker på een :)
(H) fra Tina i 7 sind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.