Lidt billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Anja

1:Man kan da godt være cool mens man ser film og spiser nybagte pebernødder

2: Så er vi nået til den tid, hvor det naturlige smil ofte erstattes af "aaapelsiiiinn" - og dermed et mindre naturligt smil  - suk

3: Esther er blevet en rigtig dukke-pige, hun elsker sine dukker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

ka li ja

hold op han er stor anja!!!! han kunne sgu sagtens gå for at være 3! det er altså vildt som tiden går. jeg syntes ikke man ser det på ens egne, men på i andres. wow.

Anmeld

13. december 2009

Anja

Jeg tror også, at han er rimelig stor af sin alder og ikke mindst har han et lidt ældre udtryk end en på knap 2½ år, så folk tager ofte fejl og tror han er 3 år. Det er faktisk lidt synd, for han kan jo ikke indfri folks forventninger altid i forhold til at forstå en besked eller kunne svare tydligt på noget de spørger om.

Anmeld

13. december 2009

ka li ja

Anja skriver:

Jeg tror også, at han er rimelig stor af sin alder og ikke mindst har han et lidt ældre udtryk end en på knap 2½ år, så folk tager ofte fejl og tror han er 3 år. Det er faktisk lidt synd, for han kan jo ikke indfri folks forventninger altid i forhold til at forstå en besked eller kunne svare tydligt på noget de spørger om.

ja sådan har jeg det også med arthur.... de bliver ved med at spørge omme i børnehaven hvornår han starter....

Anmeld

13. december 2009

linemus

Dejlig billeder og Esther er bare skøn

Anmeld

13. december 2009

Muffinmus

he he, hvor er de søde de unger..og ja, kan godt se at dukken er et hit:-)

Anmeld

13. december 2009

birgittemarie

Haha, hvor ser han cool ud. Jeg troede først, det var Jonas, så voksen syntes jeg lige, han så ud.

Og Esther er da virkelig en lille dukkepige!

Anmeld

14. december 2009

Marco2

Han ser virkelig sej ud. Emsen elsker også sine solbriller

Men han ser godt nok "voksen" ud. Men mon ikke vi alle synes vores egne er små, og andres ser store ud.

AG - stå stille tid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.