dagpleje-succes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Sille

Vi var ude og besøge Frejas dagpleje mor igår... ihhh.. en KÆMPE sten er faldet fra mit hjerte.. nøj hvor var hun sød og fantastisk.. Og hun var helt klar på at få sådan en temperamentfuld pige med krudt i røven.. Det var bare skønt.. hun virkede også virkelig som om hun kunne styre hendes temperament..
Og hun var super aktiv med ungerne og det er dejligt syns jeg.. Og meget flexibel.. mht frejas noget underlige madvaner... (freja nægter stadig at spise rugbrød >() Og hun ville gerne give flaske.. og ja alt var bare godt...:)
Nu er det eneste dårlige bare den strejke.. kan godt forstå de strejer men håber bare den er ovre når freja skal starte så jeg kan køre hende ordentlig ind..
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Tynen

Sikke en dejlig DPér du har fået dig! :) Vi må se hvor længe der går før de evt. opgiver kampen med vores underlige børn ;) Min serverer varm mad hver onsdag - MED kartofler! Hun fik lige et Pøj-pøj med på vejen da hun sagde det! Men hvor er det skønt at du har fundet en du falder i hak med! - Det betyder altså en del at have en god fornemmelse til hende der skal overtage "vores arbejde"! :'( Trine

Anmeld

25. april 2008

ivfmarie

nice! Bare vent og se med hensyn til underlige madvaner... to dage i dp, og så æder jeres unger det samme som de andre unger i dp'en :D Marie - på arbejde, derfor telegrambesked - stop

Anmeld

25. april 2008

Ny mor

Hvor dejligt - kan godt forstå du er lettet :D Held og lykke med indkøringen...når strejken stopper!
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.