Den store oprydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Siber

Ja så er jeg gået i gang med den store oprydning. Lige nu er det tøsernes værelser. Kæft hvor er der meget lort. Alt det de får samlet sammen, og alle de bamser, hva fan gør man med alle de bamser? jeg er begyndt at smide ud. De leger jo ikke med dem!

Jeg er også begyndt at sortere Johannas baby legetøj væk, men det er sku ikke nemt, for Johanna mener det skal blive på hendes værelse. Jeg tror jeg må gøre det en dag hun ikke er hjemme (hvornår tænker jeg så?)

Bagefter står  den på vores tøjskab, kontoret, videre til køkkenet og badeværelset osv osv osv.

Knus Siber, der bliver helt forpustet. Jeg må hellere komme igang igen. Nu leger de begge på ALmas værelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

BK

Du gør det vi også burde gøre... ryde op og sortere... Bamserne tja rigtigt godt spørgsmål, hun leger heller ikke med dem her, men jeg nænner jo heller ikke at smide dem ud... Pt ligger de alle sammen på hendes hvor hun ikke leger (det er på første salen).

Vi har lige haft vendt bunden i vejret på sofaen og sat nogen bræder på så legetøjet ikke forsvinder den vej...

Så skal manden sætte kabelbakker op i eftermiddag, for børnene hiver i højtaler ledningerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.