YES! Babserne heler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2009

LineD

Ja i kære tøser, i har måtte ligge øre til meget vræl omkring amningen fra min side, så ville da lige meddele at babserne er ved at hele op nu, efter jeg store fjols fandt ud af hvorfor de bare IKKE ville hele...

Var jo SÅ genial at have engangsammeindlæg under uldindlægene, så de kære babser fik bare slet ingen luft mellem amningerne, og det skænkede jeg ikke en tanke før jeg i forgårs glemte at tage dem på, og babserne pludselig havde det meget bedre!

I dag har jeg for første gang i over en uge ammet på begge babser uden de store smerter! YES YES YES!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

mariamiss6

Hehe tillykke til dig så.... der er næsten ikke noget der slår ømme amme babser hehe.... (det skulle da så lige være psykopat onde efterveer)

Ellers er det altid en god idé, efter amning, lige smøre dutterne i lidt modermælk, og så lade det tlufttørre, inden du pat akker dem ind igen...

Anmeld

12. december 2009

Cris

LineD skriver:

Ja i kære tøser, i har måtte ligge øre til meget vræl omkring amningen fra min side, så ville da lige meddele at babserne er ved at hele op nu, efter jeg store fjols fandt ud af hvorfor de bare IKKE ville hele...

Var jo SÅ genial at have engangsammeindlæg under uldindlægene, så de kære babser fik bare slet ingen luft mellem amningerne, og det skænkede jeg ikke en tanke før jeg i forgårs glemte at tage dem på, og babserne pludselig havde det meget bedre!

I dag har jeg for første gang i over en uge ammet på begge babser uden de store smerter! YES YES YES!

YES YES YES! Og det bliver nemmere og nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.