Er lidt glad lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2009

BK

Kai er blevet ringet op i dag, om han kunne komme til samtale på Onsdag, på Blands Slagteri...

Det er godt nok ikke det han allerhelst vil, men hvis han får det tilbudt tager han det, for som han siger han kan jo altid søge noget andet mens han er der...

Bare det at han kommer i gang igen bliver fedt... Som han selv sagde den bedste julegave man kan få...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Rasmine

11. december 2009

Helle30

Orv det lyder skønt. Kan godt forstå, hvis han tænker, at det er da altid et arbejde - og så kan man snuse lidt rundt, mens man har noget at rive i og nogle flere penge at tjene.

- Helle - synes det er godt for jer. Især i denne tid - der er filme mange, der mister jobbet, synes jeg

Anmeld

11. december 2009

Siber

jeg krydser!

Ja bedre at have et job, også søge et andet!

Knus

Anmeld

11. december 2009

Louise mortil4

ej hvor dejligt, håber virkelig han får det, hvis det ikke er ham, kan han jo altid søge noget mens han er der, som i også selv er enige om, men det betyder dog flere penge til jer ikke. Min mand er også på slagteri, han er heller ikke vild med det, men vi vedbegge det er en nødvendighed lige fortiden, han har så også det + at han er uddannet industrislagter. Min mand er dog hos DC (danish crown) ikke det sjoveste sted at være lige pt, de truer med at lukke fabrikken bare de brokker sig det mindste. Håber der er bedre vilår der hvor din mand skal til samtale

Held og lyke til ham i hvertfald, håber virkelig han får det

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

yupp..skide godt! Pøj pøj

Anmeld

12. december 2009

BK

mortil4 skriver:

ej hvor dejligt, håber virkelig han får det, hvis det ikke er ham, kan han jo altid søge noget mens han er der, som i også selv er enige om, men det betyder dog flere penge til jer ikke. Min mand er også på slagteri, han er heller ikke vild med det, men vi vedbegge det er en nødvendighed lige fortiden, han har så også det + at han er uddannet industrislagter. Min mand er dog hos DC (danish crown) ikke det sjoveste sted at være lige pt, de truer med at lukke fabrikken bare de brokker sig det mindste. Håber der er bedre vilår der hvor din mand skal til samtale

Held og lyke til ham i hvertfald, håber virkelig han får det

Nu er det Danish Crown der har slagteriet i Blands også... Han har været der før, så han ved hvad han går ind til, selvom det "kun" er i pakkeriet...

Tvivler på at de lukker det lige pt da de lige har brugt en svensk bondegård på at genopbygge det, efter at det brændte for 3 år siden...

Men tak alle sammen...

Anmeld

12. december 2009

Louise mortil4

Klock skriver:

Nu er det Danish Crown der har slagteriet i Blands også... Han har været der før, så han ved hvad han går ind til, selvom det "kun" er i pakkeriet...

Tvivler på at de lukker det lige pt da de lige har brugt en svensk bondegård på at genopbygge det, efter at det brændte for 3 år siden...

Men tak alle sammen...

jeg har ingen ide om om hva for nogle slagterier de lukker, dog tror jeg kke de lukker Horsens da den er top moderne og kan slagte grise for 3 slagterier, men pt kun kører på lavt blus da de ellers ikke har grise nok på de andre slagterier, så jeg er slet ikke i tvivl om at der vil være slagterier der lukker. Blands tror jeg heller ikke er fredet (ved godt det er en del ad DC) fordi der er brugt en masse penge på det, det gjorde de også på grindsted slagteri ca 1 år inden de lukkede det. Det jeg mente var bare at jeg ikke håber de på Blans er så emsige som de er i Esbjerg, for kan se det går manden meget på, den måde de kører det på i Esbjerg efter der er kommet nye chefer.

Anmeld

12. december 2009

BK

mortil4 skriver:

jeg har ingen ide om om hva for nogle slagterier de lukker, dog tror jeg kke de lukker Horsens da den er top moderne og kan slagte grise for 3 slagterier, men pt kun kører på lavt blus da de ellers ikke har grise nok på de andre slagterier, så jeg er slet ikke i tvivl om at der vil være slagterier der lukker. Blands tror jeg heller ikke er fredet (ved godt det er en del ad DC) fordi der er brugt en masse penge på det, det gjorde de også på grindsted slagteri ca 1 år inden de lukkede det. Det jeg mente var bare at jeg ikke håber de på Blans er så emsige som de er i Esbjerg, for kan se det går manden meget på, den måde de kører det på i Esbjerg efter der er kommet nye chefer.

Det er bare helt okay... 

Anmeld

13. december 2009

Kaufie

Dejligt for jer!!

Også et par fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.