Helt ÆRLIGT, hånden på hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Rasmine

Hvor mange GIDER sætte sig ind i sådan noget med forskudsregistreringer, skat og alt sådan noget bras?

Mette - egentlig med dårlig samvittighed over at hun er så blondie, lige på DET område

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Muffinmus

Maria- endnu mere blondie normalt man har haft ringet til skat og nsakket lidt med dem..

Jeg har nemlig altid sat min indkomt lidt højt for ikke at få skatte smæk, men med de nye regler kan man ikke gøre det længere uden at risikere at få skatte smæk for lige netop det...

Fordi man får beskæftigelsesfradrag der er baseret på ens indkomst nu, og hvis den er sat for højt for man for stort fradrag og så skal man betale det tilbage...

Så summa summarum er at ens indtægt skal være PRÆCIS det der står på papiret!!!

RØV, for aner ikke hvad jeg kommer til at tjene, får jo tillæg ofr vagter, øvelser, nat osv???

Anmeld

11. december 2009

Siber

Det er bare som om at min mand gør det, så det har jeg overhovedet ikke forstand på, men det kunne jo være man skulle få det?

Knus Siber

Anmeld

11. december 2009

BK

Jeg sætter mig ind i det, og kigger det igennem hvert år... Og MariaE hvis du vil undgå skatte smæk, så hæv din trækprocent med 3-4 stykker så kan du næsten ikke undgå at betale formeget...

Anmeld

11. december 2009

Muffinmus

tja, men aner ikke hvordan jeg skal ændre den, for mit arbejde siger jeg skal ændre den selv på tast selv, men det må man ikke unden begrundelse nu.... og det kan man kun hvis ens indtægt stiger..og gør den det skal man jo også ændre den og så er man pluselig står  med det problem jeg lige skrev om.

Anmeld

11. december 2009

BK

MariaE skriver:

tja, men aner ikke hvordan jeg skal ændre den, for mit arbejde siger jeg skal ændre den selv på tast selv, men det må man ikke unden begrundelse nu.... og det kan man kun hvis ens indtægt stiger..og gør den det skal man jo også ændre den og så er man pluselig står  med det problem jeg lige skrev om.

Jeg vidste ikke de skulle have en begrundelse for at man gjorde det... okay så blev jeg så klog... men medmindre du regner med at komme til at tjene mere end 344000 kr om året burde der ikke være nogen ko på isen... for skatte systemet skulle gerne være sådan skruet sammen at du betaler nok i skat... Så længe du holder dig inden for "grænserne" og ellers dit fradrag er korrekt sat sammen..

Anmeld

11. december 2009

Helle30

Tjahh. Vores revisor gider, så ham om det. Skulle jeg selv sidde med det ville jeg enten blive snydt eller blive sat fast for snyd - begge dele uden at have den ringeste anelse om hvorfor...

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

Åhhhh.. jeg bliver pludselig så træt...

Anmeld

12. december 2009

..

ivfmarie skriver:

Åhhhh.. jeg bliver pludselig så træt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.