nogen der har en didymos???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.805 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. december 2009

missKat

Nu har mumto3 været så sød at guide mig gennem viklernes verden, og jeg står nu mellem 2 

Jeg havde set mig lun på en koala fra slynger.dk men så bliver jeg nu præcenteret for en didymos.... og uhh den virker endnu mere lækker!!

er der andre derude der har en didymos?? og hvad synes I om den??

glæder mig til at høre jeres erfaringer om begge vikler!

god fredag aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har en koala vikle og den er jeg ihvertfald rigtig glad for. Se evt, billede under indlægget med den bedste bæresele.

Man kan bære barnet på flere forskellige måder...og så er den bare rigtig behagelig.

Anmeld

11. december 2009

Christinahr

missKat skriver:

Nu har mumto3 været så sød at guide mig gennem viklernes verden, og jeg står nu mellem 2 

Jeg havde set mig lun på en koala fra slynger.dk men så bliver jeg nu præcenteret for en didymos.... og uhh den virker endnu mere lækker!!

er der andre derude der har en didymos?? og hvad synes I om den??

glæder mig til at høre jeres erfaringer om begge vikler!

god fredag aften 

Er didymosen en strækvikle? Hvis ikke ville jeg snuppe koalaen hvis det er til en lille ny. Strækviklerne er SÅ meget nemmere til de små

Anmeld

12. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har lige kigget lidt på den. Og tror det er em smagssag, hvad man synes er bedst :-)

Men jeg er glad for at man kan trække stoffet op og bruge det som hovedstøtte (koala)

Anmeld

12. december 2009

missKat

RikkeØ skriver:

Jeg har lige kigget lidt på den. Og tror det er em smagssag, hvad man synes er bedst :-)

Men jeg er glad for at man kan trække stoffet op og bruge det som hovedstøtte (koala)

hmm det var da en finesse jeg ikke vidste koalaen havde...

Jeg var oprindeligt forelsket i koalaen og så blev jeg så præcenteret for didymos´en
Fordelen ved den er at den kan bruges fra nyfødt og til du ikke bærer mere, dvs kun den ene vikle skal købes. Plus at den kan bruges som hængekøje til barnet bagefter  
jeg er bare ikke så tosset med vævningerne og farverne, der er jeg MEGET mere til koala!!
Men mumto3 har lige skrevet at de findes i andre farver i tyskland (neutrale farver) og der skal jeg ned næste weekend. SÅ tror jeg vil gå ind i en butik og se om de har dem der og så evt prøve en... Så må jeg jo træffe valget derefter.

den forløbige konklusion er at koalaen tiltaler mig mest designmæssigt og den ser let ud!! 
didymos´en tiltaler mig fordi den kan bruges meget længere tid. 

Anmeld

12. december 2009

missKat

Christinahr skriver:

Er didymosen en strækvikle? Hvis ikke ville jeg snuppe koalaen hvis det er til en lille ny. Strækviklerne er SÅ meget nemmere til de små

nej den er ikke stræk, men kan derved bruges meget længere + fra nyfødt..

valget står klart mellem de 2, så nu er det bare at finde ud af det 

Anmeld

12. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Selv om du køber en didymos kommer du garanteret til at købe en anden på et tidspunkt...man bliver bidt af det

Anmeld

13. december 2009

Christinahr

missKat skriver:

nej den er ikke stræk, men kan derved bruges meget længere + fra nyfødt..

valget står klart mellem de 2, så nu er det bare at finde ud af det 

Jeg tror virkelig du vil blive ked af at købe en fast vikle til nyfødt. Det er noget mere bøvlet at bruge end stræk. Overvej at købe en brugt strækvikle eller tænk på du nemt kan sælge en nyindkøbt videre.

Jeg tror du hurtigt vil opgive fastvilken til lille baby

Anmeld

13. december 2009

Ranarupta

Bindes en fastvikle på samme måde som en strækvikle?

(Har en strækvikle til den første tid... )

Anmeld

13. december 2009

missKat

Christinahr skriver:

Jeg tror virkelig du vil blive ked af at købe en fast vikle til nyfødt. Det er noget mere bøvlet at bruge end stræk. Overvej at købe en brugt strækvikle eller tænk på du nemt kan sælge en nyindkøbt videre.

Jeg tror du hurtigt vil opgive fastvilken til lille baby

hvorfor er der ikke bare EN vikle - hahaha

måske jeg starter med koala og så ønsker mig en fast til min fødselsdag/barnedåben/næste jul... For er klart mest tiltrukket af koala, rent design mæssigt og praktisk til nyfødt. Didymos er kun fordi den kan bruges længere sigt..
det er jo heller ikke sikkert fisen overhovedet vil ligge i den... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.