kroppen der forbereder sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

ja har også tænkt på det, men det gør bare ikke så ondt som sidst... men når der kommer en plukvee, føler jeg at han kommer længere og længere ned,( lidt svært at forklare) min læn gør også ondt og kan næsten ikke gå, (jeg har tænkt lidt på om det ku være bækken løsning?) undskyld vil ikke sjæle din tråd.. 

det kunne godt lyde som bækkenløsning, men tror alligevel det ville være en god idé at informere din jm om disse smerter, så hun kan tage videre stilling derfra, om du skal have ekstra kontroller mm, for at undgå en for tidlig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

det kunne godt lyde som bækkenløsning, men tror alligevel det ville være en god idé at informere din jm om disse smerter, så hun kan tage videre stilling derfra, om du skal have ekstra kontroller mm, for at undgå en for tidlig fødsel

jeg giver hende et kald senere, kan mærke min mave har været på arbejde i går/nat, den er øm, så vil lige have det tjekket. tror lillemanden er sunket helt ned, også er han ikke særlig aktiv, men det er de vel ikke så de er sunket ned?? 

Anmeld

12. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

jeg giver hende et kald senere, kan mærke min mave har været på arbejde i går/nat, den er øm, så vil lige have det tjekket. tror lillemanden er sunket helt ned, også er han ikke særlig aktiv, men det er de vel ikke så de er sunket ned?? 

Min bebser ligger meget dybt meget hovedet i bækkenet, og der skam stadig fuld skrue på hende, så det burde ikke have noget at sige i sig selv. men det kan godt være et tegn på snarlig fødsel at enten aktiviteten stiger voldsomt, eller falder.

men synes du skal give hende et kald, og så husk lige at opdatere

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Min bebser ligger meget dybt meget hovedet i bækkenet, og der skam stadig fuld skrue på hende, så det burde ikke have noget at sige i sig selv. men det kan godt være et tegn på snarlig fødsel at enten aktiviteten stiger voldsomt, eller falder.

men synes du skal give hende et kald, og så husk lige at opdatere

jeg har lige snakket med fødegangen, jeg skal derind nu.. de tror muligvis som dig at min krop igen tror at det er ved at være tiden.. nu må vi se hva de siger..

Anmeld

12. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

jeg har lige snakket med fødegangen, jeg skal derind nu.. de tror muligvis som dig at min krop igen tror at det er ved at være tiden.. nu må vi se hva de siger..

krydser fingre for at alt er vel

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

krydser fingre for at alt er vel

hej igen så er jeg hjemme.. bækken løsnng til mig og en dreng der maser for at komme ud, han presser godt til.

de kan ikke sige om min krop forbereder sig, men det kan tyde på det, for mine plukveer er lidt kræftige, hænder og føder hævet (skal lige siges at det gjorde de en uge før jeg fødte sidst) og mit underliv gør sindsygt ondt.men jeg har ikke åbnet mig..

jeg må ingenting lave, bare slappe af, det bliver ikke nemt..

jeg er glad for at jeg kom ud og fik bekræftet det ike bare var mig som var pivet, he he..

Anmeld

13. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

hej igen så er jeg hjemme.. bækken løsnng til mig og en dreng der maser for at komme ud, han presser godt til.

de kan ikke sige om min krop forbereder sig, men det kan tyde på det, for mine plukveer er lidt kræftige, hænder og føder hævet (skal lige siges at det gjorde de en uge før jeg fødte sidst) og mit underliv gør sindsygt ondt.men jeg har ikke åbnet mig..

jeg må ingenting lave, bare slappe af, det bliver ikke nemt..

jeg er glad for at jeg kom ud og fik bekræftet det ike bare var mig som var pivet, he he..

Det var godt at høre

Så må du bare slappe af, og nyde det for som du sikkert har opdaget så er megen bevægelse også lig med mange smerter.

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Det var godt at høre

Så må du bare slappe af, og nyde det for som du sikkert har opdaget så er megen bevægelse også lig med mange smerter.

he he, jeg behøver ingengang at bevæge mig, puha en smerte og oveni det begyndte jeg at kaste op i går, gad vide om jeg er ved at være syg også har jo en lille dreng, så det har jeg ikke tid til

Anmeld

13. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

he he, jeg behøver ingengang at bevæge mig, puha en smerte og oveni det begyndte jeg at kaste op i går, gad vide om jeg er ved at være syg også har jo en lille dreng, så det har jeg ikke tid til

æv da en tur du ryger igennem

Godt der ikke er så mange uger igen før den lille trold skal ud

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

æv da en tur du ryger igennem

Godt der ikke er så mange uger igen før den lille trold skal ud

ja jeg håber godt nok ikke at jeg går over tid, når jeg skal have det sådan, men det mener de heller ikke at jeg gør

nu må din lille bebs da også godt komme inden så længe, har du nogen tegn, syntes du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.