kroppen der forbereder sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. december 2009

MaleneGærup

Jeg er begyndt at få mens agtige smerter i underlivet. Kan det være tegn på at min  krop er begyndt at forbreder sig på fødsel?

Malene 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

matryoshka

Det har jeg også, så følger lige med her  

men måske er det ligamentsmerter? Det føles i hvertfald på samme måde.

Anmeld

11. december 2009

Pige2009

Veer føles som menssmerter og bliver bare værre og værre, men det kan da også være ligamenssmerter. Min egen fødsel gik i gang uden varsel - vandet gik og veerne startede samtidig

Anmeld

11. december 2009

Mathilde

Sådan havde jeg det de sidste 3 dage inden jeg fødte

Anmeld

11. december 2009

matryoshka

Vil ikke "stjæle" tråden fra MaleneGærup ..   Men lige et spørgsmål..

Jeg har haft mensturations smerter på flere forskellige tidspunkt, de har også været flere dage imellem og ikke særlig langvarige, men har dog været så kraftige at jeg er vågnet af dem, da forsvandt de igen da jeg stod op. Lyder det normalt? Har jo ikke født endnu, så det kan ikke være veer..

Har slet ikke haft nogen plukveer (i hvertfald ikke som jeg har følt) .. Kan det være plukveer?

Anmeld

11. december 2009

Pige2009

Kan det være plukveer?

Ja, det kan det sagtens

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg gik i fødsel på den måde, det var dog en konstant smerte og måtte gå foroverbøjet, men lytter lige med for jeg har ondt der igen, men dog ikke så kraftigt, med det gør ondt. tænker også kroppen forbereder sig og bebs synker ned.. jeg gik i fødsel samme tidspunkt med min første søn. altså uge 32, måske min krop tror det er der man føder..

knus karina 31+3

Anmeld

11. december 2009

MaleneG

karina22 skriver:

jeg gik i fødsel på den måde, det var dog en konstant smerte og måtte gå foroverbøjet, men lytter lige med for jeg har ondt der igen, men dog ikke så kraftigt, med det gør ondt. tænker også kroppen forbereder sig og bebs synker ned.. jeg gik i fødsel samme tidspunkt med min første søn. altså uge 32, måske min krop tror det er der man føder..

knus karina 31+3

Hvis du er begyndt at få lignende smerter som sidste graviditet, så synes jeg da lige du skal give svangergangen et kald, og høre hvad de siger, så de kan nå at tage det i opløbet.

Anmeld

11. december 2009

matryoshka

Linda2009 skriver:

Ja, det kan det sagtens

Tak for svar  

Jeg vælger at tro at det enten er plukveer eller ligamentsmerter, begge er jo ufarlige og normale.. og ja, jeg har jo ikke født, så veer er det i hvertfald ikke

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Hvis du er begyndt at få lignende smerter som sidste graviditet, så synes jeg da lige du skal give svangergangen et kald, og høre hvad de siger, så de kan nå at tage det i opløbet.

ja har også tænkt på det, men det gør bare ikke så ondt som sidst... men når der kommer en plukvee, føler jeg at han kommer længere og længere ned,( lidt svært at forklare) min læn gør også ondt og kan næsten ikke gå, (jeg har tænkt lidt på om det ku være bækken løsning?) undskyld vil ikke sjæle din tråd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.