NU er det slut..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2009

..

Nu har vi i 6 (seks) måneder ikke sovet mere end 3 timer af gangen.. Mikas vil have mad hele tiden og hvis ikke han kræver mad, ja så drømmer, hoster eller bare vågner Smilla, og hvis begge børn er rolige så er der mindst en hund der vil ud..

Nu er det sq slut. Har haft 6 måneders besøg af sp, Mikas vejer 10,8 og er 76 cm lang Vi eri samråd blevet enige om at fra i aften er det slut med at spise om natten. Han får kl 22.30 inden jeg går i seng og så ikke igen før tidligst kl 6. Martin og ham går i kælderen og klarer løjerne, er synd hvis jeg skal sidde der og lugte af mælk og han ikke må få noget.. Kryds lige figre for at martin får bare lidt søvn de næste dage

Nå, men håber snart vi har 1 problem mindre om natten og måske kan sove bare en smule mere sammen hængende..Ved ikke helt hvad I skal bruge dette indlæg til, andet end jeg lige ville fortælle hvordan det står til og bede jer krydse fingre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Lene76

han er da en stor dreng, men lækker han er faktisk ligeså stor som min Mille da hun var 1 år

Håber for jeres nattesøvn at han i løbet af weekenden forstår at han ik ska spise hele natten..... pøj pøj men det

Anmeld

11. december 2009

Lulle25

Åh hvor jeg kender det. Peter er 8 mdr om nogle dage og her sover jeg ca 1½ time af gangen om natten og det har været sådan i alle 8 mdr. Jeg er så udbrændt så nu har jeg besluttet at tage til tøse julefrokost i morgen og lade far tage over. Er meget spændt på om det nu går for Peter er bare totalt mor dreng 

Held og lykke med den lille basse. Peter er næsten 8 mdr er 76 cm lang og vejer 8,25 kg

Kh Louise som er lidt udbrændt efter meget lidt søvn i meget lang tid

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

Åhhh... det er spændende hvordan det går!?

Jeg kan godt forstå jeres valg.. Han mangler jo ikke noget - og du mangler masser (af søvn).

Held og lykke. Jeg er spændt på at høre om det i morgen.

Marie

Anmeld

12. december 2009

..

Tak for svar..

Det gik bedre end ventet, Mikas var en del vågen men ikke hysterisk, jeg lå oppe i soveværelset (sammen med Smilla som vågnede og ville ind til mig v 1 tiden) og vi hørte ham slet ikke faren er lidt træt i dag men ikke så slemt som ventet - havde regnet med slet ikke at sove..

Anmeld

12. december 2009

Lene76

dejligt at det gik bedre end forventet..... lad os  for at natten i nat blir endnu bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.