åååhhh så tog alexander på "ferie"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2008

ka li ja

ude ved mormor i aftes, håber han blir der et par dage... old op det er hårdt at gå med begge unger hjemme....
tager sgu hatten af for alle hjemmegående!!!
så nu håbede vi jo på lidt afslapning nu vi kun har arthur.. men nej, han har da været vågen 10 gange i nat og i morges kl 4.30 var vi nødt til at gå ned og sove på sofaen for ikke at vække morten!!
hold da kæft jeg er træt, og har slet ikke nogen ide om hvorfor han gjorde sådan??!!

nå men jeg skal nyde at jeg kan få en morfar i dag. forhåbentlig

go dag til alle knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Sille

puha ha det sgu hårdt når de ikke sover.. håber da det er blevet bedre.. og håber du får slappet en anelse når den store er væk og nyder tiden med den lille alene..
-sille

Anmeld

25. april 2008

linemus

Dejligt! Altså med en ferie til den store. Jeg glæder mig også allerede til næste weekend, hvor Sebastian tager ud til mormor fredag-lørdag. Desværre har jeg været så "dum" at aftale en legedag med en fra den gamle mødregruppe, så han ikke skal i børnehave - der havde jeg ikke lige tænkt på, at der var ferie torsdag-fredag, så han har lige fri 5 dage i træk. Heldigvis at vi havde lavet aftalen med mormor, ellers havde jeg fået pip. Du kan nok høre, at jeg tænker, godt det ikke er mig, der skal gå med dem allesammen hjemme ;) Håber Arthur arter sig i dag, så du kan få en tiltrængt lur. Og at det var en engangs"fornøjelse" med hans natteroderi - det skal de altså bare lade være med... Go' dag til dig ;) Knus Line

Anmeld

25. april 2008

Tynen

Han savner da bare sin storebror!(L)

Håber at du får en fredelig dag med afslapning - Hvis bossen tillader det!

Trine

Anmeld

25. april 2008

Ny mor

...lyder godt med lidt pusterum - det ER behårdt med to rollinger non-stop når der er nattebøvl!
Sov godt ;)
Birgitte (som også sender ungerne på "ferie" ind i mellem hos bedsterne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.