Så tager kæresten til Milano...uden mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Marco2

Hey. Som nogle af Jer måske kan huske var jeg i et dilemma om jeg skulle tage med på firmatur til Milano, og som overskriften siger... ja, så har jeg besluttet mig for ikke at tage med. Det bliver ellers en super tur, med privatfly, super hotel, galla og hele pivtøjet, men det må blive en anden gang for mit vedkommende. Synes det er for tidligt at tage væk fra Em i 3 hele dage. Så vi må hygge os herhjemme mens farmand tager afsted. Men å er det jo godt at næste uge kun er en 3 dages arbejdsuge for ham, så vi kan ha' 4 dejlige dage sammen der. Nå, det var vist bare lige lidt sludder her fra mig af .. som skal være græsenke i et par dage nu. AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Tynen

Jeg ville have gjort det samme :)
De stakkels pus kan da ikke undvære deres moar i så lang tid ( Eller er det i virkeligheden omvendt??! ) :D

Håber du vil nyde de 3 dages fred du får - Godt det ikke er længere tid han er væk!

Trine

Anmeld

24. april 2008

linemus

Hej AG

Det kan jeg godt forstå, du har valgt. Jeg synes også det er lang tid at være væk fra dem, når de er så små.

Mine tøser er i dag blevet passet af mormor (for første gang) fra kl.10-17.30, hvor mor her tog til byen for at shoppe og besøge en veninde (og hvad kom jeg hjem med... børnetøj i lange baner men ingen sko til mig...), og jeg skal da lige love for, at jeg fik en gevaldig velkomst, da jeg kom hjem :D To unger, der hvinende kravlede helt op til ørerne af mig, da jeg satte mig på gulvet. Det var egentlig også lidt længe, nu jeg tænker over det, men jeg NØD det!

Håber du får nogle hyggelige rolige dage med lille Em - det kan nu også været dejligt engang imellem.

Knus Line

Anmeld

25. april 2008

Sille

Kan jeg godt forstå.. Jeg ville have gjort det samme.. freja bliver passet ret ofte af mormor og morfar men har endnu ikke overnattet der.. Det skla hun for første gang i juni.. der er hun næsten et år.. så der tror (læs:håber:'() jeg det bliver nemmere for mig at slippe hende.. Ha' nogle hyggelige dage og glæd dig til farmand kommer hjem til jer:) -sille -pylremor

Anmeld

25. april 2008

Loggidut

hay marco,....det er sguda dig der har ferie...bare fra manden...ha ha...aj jeg kan godt forstå dit valg, især når du har været så usikker på em´s spisevaner...så thums up fra mig af! og han kommer jo snart hjem igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.