3D skanninger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2008

Monique

Lise skriver:

Argh, blev lige overhalet indenom af PiaR.. :-o

;)

Ja håber da at den snart kommer til verden så jeg snart kan se den hehe, men er gået 14 dage over tid d 1 så satser da på og blive sat igang der, så jeg må bare vente hehe :D
Men mange tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Monique skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] det ville være rigtig dumt at få lavet det nu - babyen er alt for stor.... og billederne vil blive dårlige.... du kan ikke få det gjort på et alm. sygehus du skal bestille tid og der kan godt være lidt ventetid... - jeg har fået det lavet... og det var da en stor oplevelse og 1200 kr fattigere ;) - jeg har ikke kikket på billederne siden og heller ikke dvd'en og jeg ved nu ikke om jeg nogen sinde får det gjort...:S selve dagen hvor vi fik det lavet (uge 28) - var en kæmpe oplevelse .... og jeg fortryder det slet ikke, men jeg ville ikke vælge at gøre det så tæt på termin (ja faktisk over termin) og som sagt får du ikke nogle gode billeder ud af det... KNUS PIA. http://www.vores-familie.net/PDVD_035.jpg Mads i uge 28[/citat] Okay.. det var da trist hehe, men det er der ikke noget og gøre ved :D men takker mange gange for svaret :D [/citat] Det ville også samtidig være mange penge at bruge ikke, måske dagen før den lille kommer ud... - så hellere bruge de 1200 (tror faktisk min søster gav 1400, så det er nok blevet dyre) på en ny autostol ;) bare et eksempel... håber snart den lille laban kommer til verden...

Anmeld

24. april 2008

Monique

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Monique skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] det ville være rigtig dumt at få lavet det nu - babyen er alt for stor.... og billederne vil blive dårlige.... du kan ikke få det gjort på et alm. sygehus du skal bestille tid og der kan godt være lidt ventetid... - jeg har fået det lavet... og det var da en stor oplevelse og 1200 kr fattigere ;) - jeg har ikke kikket på billederne siden og heller ikke dvd'en og jeg ved nu ikke om jeg nogen sinde får det gjort...:S selve dagen hvor vi fik det lavet (uge 28) - var en kæmpe oplevelse .... og jeg fortryder det slet ikke, men jeg ville ikke vælge at gøre det så tæt på termin (ja faktisk over termin) og som sagt får du ikke nogle gode billeder ud af det... KNUS PIA. http://www.vores-familie.net/PDVD_035.jpg Mads i uge 28[/citat] Okay.. det var da trist hehe, men det er der ikke noget og gøre ved :D men takker mange gange for svaret :D [/citat] Det ville også samtidig være mange penge at bruge ikke, måske dagen før den lille kommer ud... - så hellere bruge de 1200 (tror faktisk min søster gav 1400, så det er nok blevet dyre) på en ny autostol ;) bare et eksempel... håber snart den lille laban kommer til verden...[/citat] Ja de penge gavner nok bedre et andet sted end lige der, og især hvis man ikke får noget ud af det alligevel :D Håber virkelig også den snart ville komme ud hehe :D Er efterhånden ved og være lidt utålmodig hehe :D

Anmeld

24. april 2008

Tynen

Nu ved jeg godt at andre har svaret at det er for sent - Men vil alligevel give mit besyvmed :)

Jeg fik lavet 2 stks. 3D-scanninger - Sidst en i uge 33+ og allerede der var hun for stor.

Vi fik ikke helt så gode billeder som første gang, så gik derfra 1200 kr. fattigere og lidt skuffet.

Håber snart du får bebsen at se IRL i stedet for :)
Held og lykke med fødslen!

Trine - Som er totalt misundelig!...Det er da en fed oplevelse :)

Anmeld

25. april 2008

Monique

Tynen skriver:

Nu ved jeg godt at andre har svaret at det er for sent - Men vil alligevel give mit besyvmed :)

Jeg fik lavet 2 stks. 3D-scanninger - Sidst en i uge 33+ og allerede der var hun for stor.

Vi fik ikke helt så gode billeder som første gang, så gik derfra 1200 kr. fattigere og lidt skuffet.

Håber snart du får bebsen at se IRL i stedet for :)
Held og lykke med fødslen!

Trine - Som er totalt misundelig!...Det er da en fed oplevelse :)

Hej Trine.
Ja det må være lidt trist og have brugt så mange penge på det og så er billederne ikk gode.
Jeg har også smidt det ud af hovedet igen :D

Ja glæder mig også til den kommer ud den lille trold og mange tak :)
Ja en fed oplevelse, det er den bedste oplevelse ihvertfald i mit liv :D

Monique

Anmeld

9. september 2008

quar20

Jeg er i 18idag og sidste uge fredag d. 5 var jeg til 3D skanning og venter en lille dreng 8D
Har været inde at læse og normalt i uge 17 vejer babyerne ca. 125g men vores lille dreng vejer 210 g :D så det bliver en stor dreng vi får os ;)
Vi var i Hobro og det var det fedeste sted at komme ind. levende lys, dejlig roligt rum og super sød dame der skannede mig.. de giver sig rigtig god tid og bruger lang tid på at fange de bedste billeder.. har desværre ikke langt billederne ind på computeren endnu men de kommer under min profil og det er bestemt ikke sidste gang jeg viser mig hos GAIG graviditetsklinik i Hobro :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.