3D skanninger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Monique

Hej :D

Nu har jeg været inde og se 3D billeder og ærger mig lidt over at jeg ikke selv har fået lavet sådan en skanning med hverken min datter eller bebzen jeg går og venter på kommer til verden.
Jeg var sat til d 17 april så det er jo nogle dage siden, er det så for sent og få lavet sådan en og er det noget man skal bestille tid til eller kan man få det når man alligevel skal skannes?

Jeg skal nemlig på sygehuset mandag og have den helt store omgang for og se hvor meget plads den lille har og om jeg evt. skal sættes igang der eller om jeg skal vente til d 1 hvor jeg har gået 14 dage over tid, og så ville det jo være fedt hvis jeg kunne få lavet sådan en mens jeg alligevel er der over og skal skannes :D

-(H) Monique

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Pia.

det ville være rigtig dumt at få lavet det nu - babyen er alt for stor.... og billederne vil blive dårlige.... du kan ikke få det gjort på et alm. sygehus du skal bestille tid og der kan godt være lidt ventetid... - jeg har fået det lavet... og det var da en stor oplevelse og 1200 kr fattigere ;) - jeg har ikke kikket på billederne siden og heller ikke dvd'en og jeg ved nu ikke om jeg nogen sinde får det gjort...:S selve dagen hvor vi fik det lavet (uge 28) - var en kæmpe oplevelse .... og jeg fortryder det slet ikke, men jeg ville ikke vælge at gøre det så tæt på termin (ja faktisk over termin) og som sagt får du ikke nogle gode billeder ud af det... KNUS PIA. http://www.vores-familie.net/PDVD_035.jpg Mads i uge 28

Anmeld

24. april 2008

Lise

Hej Monique,

der er noget med at når man er efter et eller andet antal uger er det svært at få et ordentligt billede af baby...kan ikke huske grunden...

Men de her 3d scanninger får man da heller ikke lavet, så vidt jeg ved, på hospitalet. Dem køber man på private scanningsklinikker. Og ja - man skal bestille tid..

Men du får jo også snart den lille at se i den virkelige verden :)

Lise

Anmeld

24. april 2008

Lise

Argh, blev lige overhalet indenom af PiaR.. :-o

;)

Anmeld

24. april 2008

Pia.

Lise skriver:

;)

:)) - jeg var hurtigst ;)....

Anmeld

24. april 2008

A.

tror nok at det er desværre for sent nu:( og man skal bestille tid meget før da det er altid optaget du kan kigge der http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/ selvfølgeligt kun du sikkert lave sådan en scanning men det bliver ikke så stor oplevelse da den lille ligger med hoved ned så du kan ikke se meget men du kan bare ringe til dem og snakke..og 3d scanning kan man desværre ikke lave på sygehuset...

Anmeld

24. april 2008

A.

PiaR skriver:

Lise skriver:

;)

:)) - jeg var hurtigst ;)....
ja det var du da..

Anmeld

24. april 2008

H+S Skjolgborg.

ja jeg ville sige du er for langt henne baby er jo stor nu...
de sagde til mig det var bedste af få den lave i uge 27-30 jeg fik den lave i uge 28...
Fik en fed video på 29.5 min med hjem....
Fik desværre ikke anden to billede så gav også kun 900 kr for 2D-3D og 4D scanningenen fed oplevelse...
knus fra henriette

Anmeld

24. april 2008

H+S Skjolgborg.

24. april 2008

Monique

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] det ville være rigtig dumt at få lavet det nu - babyen er alt for stor.... og billederne vil blive dårlige.... du kan ikke få det gjort på et alm. sygehus du skal bestille tid og der kan godt være lidt ventetid... - jeg har fået det lavet... og det var da en stor oplevelse og 1200 kr fattigere ;) - jeg har ikke kikket på billederne siden og heller ikke dvd'en og jeg ved nu ikke om jeg nogen sinde får det gjort...:S selve dagen hvor vi fik det lavet (uge 28) - var en kæmpe oplevelse .... og jeg fortryder det slet ikke, men jeg ville ikke vælge at gøre det så tæt på termin (ja faktisk over termin) og som sagt får du ikke nogle gode billeder ud af det... KNUS PIA. http://www.vores-familie.net/PDVD_035.jpg Mads i uge 28[/citat] Okay.. det var da trist hehe, men det er der ikke noget og gøre ved :D men takker mange gange for svaret :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.