shit Johanna har marridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Siber

Hun faldt i søvn ved 19 tiden, og har vågnet 3 gange hvor hun har grædt og sagt nej nej nej. Hun stritter med hænderne som om der sidder noget på, og snakker helt sort. Det er altså lidt klamt. Hun er helt svedig!

Gad vide om hun er ved at blive syg, eller om det er nu det starter med onde drømme?

Stakkels Johanna

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Helle30

Århh - stakkels Johanna. Håber ikke, hun skal plages hele natten. Men hvad er nu det for noget med, at der er et tidspunkt, hvor onde drømme starter?

Sofie har perioder, hvor hun pludselig hyler op midt om natten, og man kan ligeså godt se at komme derind, for hun stopper ikke af sig selv. Til gengæld behøver man kun lige putte dynen ned og ae på kinden, - så sover hun videre. Jeg har hele tiden tilskrevet det onde drømme...

- Helle

Anmeld

10. december 2009

Siber

Helle30 skriver:

Århh - stakkels Johanna. Håber ikke, hun skal plages hele natten. Men hvad er nu det for noget med, at der er et tidspunkt, hvor onde drømme starter?

Sofie har perioder, hvor hun pludselig hyler op midt om natten, og man kan ligeså godt se at komme derind, for hun stopper ikke af sig selv. Til gengæld behøver man kun lige putte dynen ned og ae på kinden, - så sover hun videre. Jeg har hele tiden tilskrevet det onde drømme...

- Helle

jeg kan ikke huske helt præcist hvornår det er det starter. Men jeg kan huske med Alma hun var 2,5 år da hun vågnede helt vildt og var meget mærkelig. Nu er det såden lidt i perioder med Alma. Hvis der sker en masse ting, eller hun har set ngoet i tv.

Johanna er "mærkelig" når hun er ved at blive syg. Men her til aften har hun været helt sort. Men der sker jo også en hel del i Børnehaven (som det hedder her i norge) jul og stress.

Det er altså lidt klamt når man ikke rigtig kan komme i kantakt med de små pus, mine tøser kigger lige igennem os når vi prøver at trøste dem og siger mærkelige ting.

Alma har engang tisset på Andreas, hun var helt rundt på gulvet, og i bare hys tissede hun på ham. Hun kunne ikke huske det dagen efter.

Siber

Anmeld

10. december 2009

ivfmarie

Drømmene kommer i takt med at de bette behersker mere og mere sprog, og flere følelser. Især følelserne er jo skyld i at drømmene kan blive onde.

Frejas sp fortalte lidt om det da Freja lige begyndte at snakke - at vi kunne forvente flere drømme/mareridt. Og det fik vi , ligesom det også kommer med Malte i perioder hvor hans sprog tager et ryk.

Marie

Anmeld

10. december 2009

Helle30

Når jeg tænker over det, kan Sofie vågneri/drømmeri om natten godt have sammenfald med de perioder, hvor der sker noget nyt i hendes sprog- og begrebsverden.

Jeg krydser for, at I får en rolig nat.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.