Helle30 skriver:
Århh - stakkels Johanna. Håber ikke, hun skal plages hele natten. Men hvad er nu det for noget med, at der er et tidspunkt, hvor onde drømme starter?
Sofie har perioder, hvor hun pludselig hyler op midt om natten, og man kan ligeså godt se at komme derind, for hun stopper ikke af sig selv. Til gengæld behøver man kun lige putte dynen ned og ae på kinden, - så sover hun videre. Jeg har hele tiden tilskrevet det onde drømme...
- Helle
jeg kan ikke huske helt præcist hvornår det er det starter. Men jeg kan huske med Alma hun var 2,5 år da hun vågnede helt vildt og var meget mærkelig. Nu er det såden lidt i perioder med Alma. Hvis der sker en masse ting, eller hun har set ngoet i tv.
Johanna er "mærkelig" når hun er ved at blive syg. Men her til aften har hun været helt sort. Men der sker jo også en hel del i Børnehaven (som det hedder her i norge) jul og stress.
Det er altså lidt klamt når man ikke rigtig kan komme i kantakt med de små pus, mine tøser kigger lige igennem os når vi prøver at trøste dem og siger mærkelige ting.
Alma har engang tisset på Andreas, hun var helt rundt på gulvet, og i bare hys tissede hun på ham. Hun kunne ikke huske det dagen efter.
Siber
Anmeld