pandehår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

jillkolsbjerg

starsofheaven skriver:

ihh sidder og overvejer mit pandehår.. men kan ik finde ud af om jeg skal eller ikke skal.. nogle der kender det? nogle råd?

ja altså jeg har aldrig haft kort pandehår......men så tog jeg skridtet sidste sommer....bvarrrrr det fortrød jeg hurtigt;-( kunne ikke holde det ud så havde en spænde i hele tiden, og det er jo ikke meningen med det;-) endvidere lignede det en omgang "svenskergarn"  jeg der havde fået mig......kæreste havde sagt at det var en dårlig ide at blive klippet....og han fik jo ret..desvaærre..hehe. det er dog vokset ud igen, men eftersom mit hår ikke vokser meget så har det taget meget lang tid....gør det ALDRIG mere..smiler. men pøj pøj alligevel...håret vokser jo ud igen;-)

knus jill

Anmeld

11. december 2009

malou

jeg har klippet mit pandehår 2 gange... og grædt over det begge gange.... så jeg gør det aldrig igen..

knus malou

Anmeld

11. december 2009

jillkolsbjerg

jillkolsbjerg skriver:

ja altså jeg har aldrig haft kort pandehår......men så tog jeg skridtet sidste sommer....bvarrrrr det fortrød jeg hurtigt;-( kunne ikke holde det ud så havde en spænde i hele tiden, og det er jo ikke meningen med det;-) endvidere lignede det en omgang "svenskergarn"  jeg der havde fået mig......kæreste havde sagt at det var en dårlig ide at blive klippet....og han fik jo ret..desvaærre..hehe. det er dog vokset ud igen, men eftersom mit hår ikke vokser meget så har det taget meget lang tid....gør det ALDRIG mere..smiler. men pøj pøj alligevel...håret vokser jo ud igen;-)

knus jill

se nu her...total svenskergarn

billede 1, inden jeg blev klippet

billede 2 efter jeg skiftede landeidentitet

man kan kun være enig med mig i at jeg ligner noget der er løgn...griner;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2009

Bondepigen

jillkolsbjerg skriver:

se nu her...total svenskergarn

billede 1, inden jeg blev klippet

billede 2 efter jeg skiftede landeidentitet

man kan kun være enig med mig i at jeg ligner noget der er løgn...griner;-)

Jeg synes nu du ser godt ud med pandehår! Ja og osse uden da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.