Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ihh sidder og overvejer mit pandehår.. men kan ik finde ud af om jeg skal eller ikke skal.. nogle der kender det? nogle råd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeps og jeg ender altid med at springe ud i det når det drejer sig om hår....det vokser da ud igen tænker jeg....og det er.... som regel endt godt....
jep, jeg har det på samme måde, og mit hår tonser igennem hovedebunden på mig, så det er ikke så slemt hvis det er grimt men pandehår er gåååådt! jeg ELSKER mit pandehår
(selvom jeg lige hev tre kridhvide hår ud af det tidligere)
Tjuhl skriver: jep, jeg har det på samme måde, og mit hår tonser igennem hovedebunden på mig, så det er ikke så slemt hvis det er grimt men pandehår er gåååådt! jeg ELSKER mit pandehår (selvom jeg lige hev tre kridhvide hår ud af det tidligere)
Det skal du passe på med... For der kommer altid et par stykker mere til begravelsen...
Sabina84 skriver: Det skal du passe på med... For der kommer altid et par stykker mere til begravelsen...
ja jeg ved det godt, men jeg bliver så chokeret hver gang jeg ser dem, at jeg bare FLÅR hår ud af hovedet på mig selv
Tjuhl skriver: ja jeg ved det godt, men jeg bliver så chokeret hver gang jeg ser dem, at jeg bare FLÅR hår ud af hovedet på mig selv
Hehe... Tror jeg også jeg ville... Men er så lyshåret at jeg nok ikke ville opdage dem...
Sabina84 skriver: Hehe... Tror jeg også jeg ville... Men er så lyshåret at jeg nok ikke ville opdage dem...
det er jo også det - når man er mørkhåret så stikker de jo ud som sølvstråler på ens hoved
Tjuhl skriver: det er jo også det - når man er mørkhåret så stikker de jo ud som sølvstråler på ens hoved
Ja, og så hellere skaldet da, end at have gråt hår....
bondepigen skriver: Ja, og så hellere skaldet da, end at have gråt hår....
nemlig
starsofheaven skriver: ihh sidder og overvejer mit pandehår.. men kan ik finde ud af om jeg skal eller ikke skal.. nogle der kender det? nogle råd?
Tror det vil klæde dig med pandehår..
Ellers kan du jo se, hvordan det ville se ud til dig ved at gå herind og uploade et billede af dig selv, og se dig selv med forskellige frisurer...
http://www.dailymakeover.com/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128