Og så lige een gang til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Anna-Rosa

et spørgsmål om sko.....:$

Jeg kan bare ikke huske hvad min store pige fik med af fodtøj da hun startede i DP... og nu er jeg vildt usikker på hvad jeg lige skal give med den næste..Altså hun kan jo ikke gå, og bare for at slå det fast med syvtommerpæle, ja så kravler hun jo heller ikke...hrm! -nå men det jeg tænker er, at hun da ikke kan sidde i sandkassen, i sine skindfutter...det dur da bare ikke...Er det måske ikke bare ved at være tid til de første "gå" sko?

Anja -Der åbentbart lider af alzheimers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Marco2

Vi har købt dem her til Emily, så hun nu kan komme med ud i sandkassen:

Dem kan du købe i Babysam Esbjergs webshop for 139,-

De er super gode med foer indeni, så hun kun har strømper på indenunder. Så hun har dejlig varme fusser når hun kommer ind efter leg udenfor.

AG - med baby der har rejst sig for første gang idag

Anmeld

25. april 2008

Anna-Rosa

Jamen sådan nogle har jeg da fra ticket, men jeg synes bare at når vi så er ude, så vil hun jo gerne op at gå (roooolig -bare med mig i hænderne) og så er det da ikke til med de der...

Anmeld

25. april 2008

Plysbjørnen

Anna-Rosa skriver:

Jamen sådan nogle har jeg da fra ticket, men jeg synes bare at når vi så er ude, så vil hun jo gerne op at gå (roooolig -bare med mig i hænderne) og så er det da ikke til med de der...

Jeg har købt rigtige sko til Laura til dagplejen og hun kan hverken kravle eller gå. jeg købte nogen fra SkoFus (skoringen)

Anmeld

25. april 2008

Sille

nej dem glider de rundt med.. og de er også meget varme til det vejr vi har nu syns jeg.. vi har købt et par ecco-sko.. det fungere fint.. freja går nemlig også rundt ved tingene og hun har dem jo kun på den times tid (max) vi er ude og lege.. men der er mange holdninger til dette emne.. jeg har snakket med mange i forskellige skoforretninger og de siger at det ikke ødelægger fødderne så længe hun ikke har dem på hele dagen..
Alternativt kunne du købe et par bløde kravlesko..
Men selvfølgelig ville det være bedst at vente så længe som muligt og til de selv går rundt.. Men syns heller ikke det er fedt at freja gled og slog sig hele tiden og trådte forkert i de termofutter der... Så... her har vi købt sko.. men som sagt er der mange der er uenige med mig...:)

Anmeld

25. april 2008

Anna-Rosa

Erj...jeg er ret enig... Til min store pige passede det med at hun skulle i sandalerne da hun startede DP, og hun kunne gå da hun startede...Og jeg har gemt sandalerne, men synes at det er lige koldt nok nu med sandals.. Jeg må se om jeg kan finde de der første begynder gå sko... De laves vist også i sølv...

Ztanks anyway :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.