Hejsa!
Det lyder jo som om der vitterligt er en god grund til evt at overveje et kejsersnit! Så snak du med jordemoderen om det!
Jeg har selv født to vaginalt og fået een ved planlagt kejsersnit. Mine følelser for mine dejlige unger var fuldstændig ens, jeg elskede dem allerede inde i maven og derfor var det en fantastisk glæde og enden på et stort savn at se dem, trods tre MEGET forskellige fødsler.
Jooo jeg kunne da mærke mit ar i maven, men tro mig jeg har også kunne mærke mine sprængninger i mellemkød og op i skeden efter de to vaginale.
Jeg følte mig ikke specielt begrænset efter kejsersnittet og blev hurtig klar til at klare det hele.
Jeg må indrømme at roen tiltalte mig meget ved det planlagte kejsersnit, men jeg har også haft to helvedes-fødsler af nr et og nr tre!!!!
Jeg føler mig ikke snydt og jeg føler ikke at den ældste og yngste har givet mig større oplevelse eller glæde end den mellemste(KS).
For mig har det vigtigeste altid været at få mine dejlige børn ud i god behold. Jeg har hver gang været dybt forelsket og betaget af det lille væsen inden i min mave, så der har ikke været problemer med at have følelser for dem bagefter. Det synes jeg lidt er en fis i en hornlygte, altså at det skulle være sværre at finde følelser for et barn der er kommet ud ved KS!
Held og lykke med det hele!

Anmeld