Maja84 skriver:
Hej alle
Vi prøver at bliver gravide, og håber det snart lykkedes 
Da jeg jeg bla går dårligt, grundet operation i hoften(cyste i bækkenet) har jeg overvejet meget om jeg burde tænke planlagt kejsersnit, da jeg frygter en almindelig fødsel vil give for store smerter og problemer.
Jeg har desværre hørt, mange kvinder føler sig snydt, fordi de føler de går glip af noget, så ville gerne høre jeres meninger om kejsersnit, valgte i selv og hvorfor, hvad er jeres mening omdet, og også gerne høre fra nogle der måske endda har prøvet både kejsersnit og almindelig fødsel 
Hejsa
Jeg kan godt forstå din bekymring..... Jeg stod i lidt samme dilemma, da jeg har et skævt bækken pga en trafiulykke. Og jeg fik tilbudt planlagt kejsersnit, både så han kunne komme ud før tid, så jeg ville belaste mit bækken mindst muligt, men også fordi at jeg meget vel ville kunne komme til at opleve et smertehelvede under fødslen...
Men jeg havde sat mig i hovedet jeg ville føde alm, og det gjorde jeg og uden nogen form for smertestillende....
Jeg lavede en aftale om at gik jeg med veer og kunne mærke at jeg bare slet ikke kunne holde til det, ku jeg sige til, også ville jeg få kejsersnit.
Jeg syntes helt klart du i hvert fald skal snakke med din Jm om det...
Kram fra Louise 22+5 som igen denne gang vil føde alm...
Anmeld