Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hit med den, altsp opskriften... Dem jeg Googler mig frem til, ser lidt indviklede ud, kan det passe? Palmin, simpelthen, findes der ikke en opskrift uden
Mette - inspireret af havregrynskugle-tråden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
150 g chokolade
50 g nougat
100 g cornflakes
Vi lavede dem den anden dag og synes de blev gode. Brugte m&m, og da skallen ikke smelter helt er der farver i toppene. Det syntes Gry var sjovt Derudover prøvede jeg med noget morgenmad-crunch i stedet for cornflakes.
Jeg vil prøve at lave dem, som du skriver. - Og så vil jeg måske lige tilsætte lidt revet appelsinskal.
Har også set flere opskrifter med palmin, men vil hellere prøve denne. Måske er det også en ide at lave toppene i små konfekt-papir-forme.
- Helle
Chris H skriver: 150 g chokolade 50 g nougat 100 g cornflakes Vi lavede dem den anden dag og synes de blev gode. Brugte m&m, og da skallen ikke smelter helt er der farver i toppene. Det syntes Gry var sjovt Derudover prøvede jeg med noget morgenmad-crunch i stedet for cornflakes.
altså skal man smelte chokoladen? og kan man bruge de der puf i stedet for?
KH Siber, der ikke kan lige havregrynskugler eller nougat, så¨det der lyder lige som noget for mig!
Ja chokolade og nougat smeltes sammen og derefter puttes cornflakes/crunch eller hvad man nu har lyst til i
Chris H skriver: Ja chokolade og nougat smeltes sammen og derefter puttes cornflakes/crunch eller hvad man nu har lyst til i
jeg takker, det må vi prøve i morgen
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128