Cornflakestoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.577 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Rasmine

Hit med den, altsp opskriften... Dem jeg Googler mig frem til, ser lidt indviklede ud, kan det passe? Palmin, simpelthen, findes der ikke en opskrift uden

Mette - inspireret af havregrynskugle-tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Chris H

150 g chokolade

50 g nougat

100 g cornflakes

Vi lavede dem den anden dag og synes de blev gode. Brugte m&m, og da skallen ikke smelter helt er der farver i toppene. Det syntes Gry var sjovt  Derudover prøvede jeg med noget morgenmad-crunch i stedet for cornflakes.

Anmeld

10. december 2009

Helle30

Jeg vil prøve at lave dem, som du skriver. - Og så vil jeg måske lige tilsætte lidt revet appelsinskal.

Har også set flere opskrifter med palmin, men vil hellere prøve denne. Måske er det også en ide at lave toppene i små konfekt-papir-forme.

- Helle

Anmeld

10. december 2009

Siber

Chris H skriver:

150 g chokolade

50 g nougat

100 g cornflakes

Vi lavede dem den anden dag og synes de blev gode. Brugte m&m, og da skallen ikke smelter helt er der farver i toppene. Det syntes Gry var sjovt  Derudover prøvede jeg med noget morgenmad-crunch i stedet for cornflakes.

altså skal man smelte chokoladen? og kan man bruge de der puf i stedet for?

KH Siber, der ikke kan lige havregrynskugler eller nougat, så¨det der lyder lige som noget for mig!

Anmeld

11. december 2009

Chris H

Ja chokolade og nougat smeltes sammen og derefter puttes cornflakes/crunch eller hvad man nu har lyst til i

Anmeld

11. december 2009

Siber

Chris H skriver:

Ja chokolade og nougat smeltes sammen og derefter puttes cornflakes/crunch eller hvad man nu har lyst til i

jeg takker, det må vi prøve i morgen

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.