hmmm, tif har lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Loggidut

rullet i hendes seng for første gang, fra ryg til mave...og hun hylede som en stukken gris...da jeg kom ind, lå hun bare med næsen nede i madrassen, og vrælede...???

jeg er sgu da ikke helt sikker på hun egentlig kan vende sig tilbage derinde igen, og det er da ikke ret fedt...er jeres unger bare så mobile at de kan rulle tilbage hvor de kom fra? ja jeg ved jo mange er begyndt at kravle/gå, men der er jo ikke skyggen af sådan noget her endnu, så nu er jeg godt nok nysgerrig efter at høre, f.eks IVF hvad du gør med Malte...jeg ville sgu nødig have hun lå og blev kvalt....7-9-13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

ivfmarie

Malte bevæger sig ikke sengen - han ligger hvor han blev lagt. Allerhøjest drejer han hovedet lidt fra side til side. Så her er ingen gode råd at hente...
Nu jeg tænker over det, så gjorde Freja det heller ikke - altså rullede fra ryg til mave - i sengen. Jeg har aldrig haft problemer med at hun skulle have hjælp til at vende sig.

Marie, hjemvendt efter 1.dag på job efter operationen

Anmeld

24. april 2008

Mikkelmusen

Filuca sover på maven, vi lægger hende på ryggen når vi ligger hende, men hun vender i løbet af natten.

Hun er ikke god til at rulle tilbage på ryggen, men i stedet sætter hun sig og og rejser sig op i sengen, i søvne vel og mærke.

Hvordan er tif til at komme op og sidde og rulle udenfor sengen?

Anmeld

24. april 2008

Loggidut

det gør hun faktisk ikke...altså hun kan ikke sætte sig op, og det med at rulle....niks og nej tak, det passer ikke prinsessen!

Anmeld

24. april 2008

bette

hehe mikkel ruller om på maven engang i mellem i søvne.. og så brokker han sig gevaldigt og ber om at blive vendt om igen. selvom han egentlig godt selv kan.. men det er jo nemmere når mor gider komme og gøre det..;)

Anmeld

24. april 2008

Kaufie

William bliver puttet på siden - men møver sig hurtigt om på maven - det er åbenbart hans foretrukne falde-i-søvn-stilling. Inden han falder helt i søvn første gang, er han dog oppe på alle 4 - og her snakker vi hænder og fødder - ikke knæ..... og så vælter han til siden. Det gør han et par gange indtil søvnen overmander ham.

Men ja, han vender sig vist flere gange om natten - har sågar præsteret selv at få dynen over sig (???) Han vågner lige så tit på ryggen som på maven.

Mette og William, der sov igennem for første gang i nat :-)

Anmeld

24. april 2008

birgittemarie

Ha ha ha :D (altså til alle de sjove sovestillinger, ikke til Tif, der ikke kan rulle tilbage 8() Jeg tror, jeg ville bruge en sele i hendes seng. Har hun ikke en i SleeBee'en? Omend Nova Maria i dag præsterede at rulle om på maven i den i barnevognen med sele og hele pivtøjet :). Det var sgu et imponerende skue, der mødte mig, da jeg ræsede ud til rasende grædebaby, før hun faldt i søvn til eftermiddag. Hun sover forøvrigt kun på maven nu. Vi lægger vores dyne - hun sover jo hos os - op som en vold omkring hende, så hun ikke kravler helt ud af sengen, for hun ynder at møfle sengen rundt for at falde i søvn. Forleden fandt vi hende så sovende på vej ned ad volden. Det var endelig lykkedes hende at forcere dynen og hun lignede en, der havde taget en lykkelig dyb indånding og faldet i søvn på udåndingen på maven med benene opad og hovedet hvilende på min hovedpude (L) Held og lykke med det nye rullebarn! Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.