hvordan pokker kan man glemme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Loggidut

jeg er bare en så dårlig mor, sidder fandme da her og kommer i tanke om jeg ikke har skiftet tif siden i morges, altså efter hendes formiddagslur...siden har hun da leget og spist, og er nu lagt i vognen og sover igen...for helvede mit hovede sidder dybt begravet langt op i røven på mig...?

og jeg der er så glad for hun kun har haft rød (meget lidt) bagende en gang...lol...jeg ved da godt hun ikke tager skade, eller lider overlast, for ellers havde hun jo nok sagt til...men altså, det er sgu da det man skal bruge sin barsel på...lol...

aj jeg trænger til komme til mig selv... tænk om jeg en dag glemmer hende et eller andet sted...!

lol...knus fra en total glemsom mor, som helt bestemt ikke tænker på bleskift i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Mikkelmusen

Jeg gjorde noget lign det samme igår, og dog var hun ikke rød. Til gengæld bliver hun rød af ingenting og ofte. Det er et helvede... Vi gør virkelig alt hvad vi kan men hun er rød meget tit og når hun er sluppet af med det går der max 2 dage før hun igen er rød... Ikke meget, men alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.