Opfølgning på kæmpe baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

kiroo

Maise skriver:

Ja lægen der informerede mig sagen at de kun kan tage vandet hvis livmoderhalsen næsten eller er helt udslettet, for det tænkte jeg også at de bare kunne gøre. Ellers bliver det med stikpiller først indtil livmoderhalsen er blødt op. evt veedrop så jeg kan åbne mig de så kan tage vandet, men det er ikke deres 1 prioritet sagde lægen.

fedt for dig det gik så hurtigt.

med den første fik jeg også taget vandet en uge før tid, kl.9 om morgen, og der efter rendte jeg på trapper og gik på tanken for at jeg skulle få nogen veer der kunne mærkes, og jeg fødte om aften kl. 19.55 tror jeg nok det var..
den gang cyklede jeg 8 km dagen før jeg blev sat i gang.. tror det hjælp lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Mumto3

først og fremmest tillykke med at det er så tæt på. 19 dage, det er jo til at se ende på.

Hvor hurtigt idet går med at føde afhængere af mange ting, men sex (eller rettere sæd) kan være med til at udslette livmoderhalsen, så jo mere sex I orker, jo bedre  

og selvfølelig er det er stort barn du skal føde, men det er bestemt ikke en kæmpe!!!! Jeg har selv født 3 børn omkring 4½kg, og det er altså 'meget normalt'. Det er da over gennemsnittet, men med alle de bitte små fortidlig fødte, så er der også noget til at trække gennemsnittet ned plus, at ved et gennemsnit der ligger ca. halvdelen jo OVER gennemsnittet så det er bestemt ikke usædvanligt at føde børn på 4 kg, og de er stadig små og nuttede

Anmeld

11. december 2009

matryoshka

whoa! 19 dage!   Så får du jo (nok) din baby i 2009, VILDT! Hvor spændende! Krydser fingre for at du ikke får en "for lang" fødsel   

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.