Det sku da utroligt a din læge ikk ville tage dig seriøst, eller hvordan det staves. Jeg havde selv problemer med min læge fordi jeg havde så ondt i mit bækken, men de ville ikk give mig en tid før i Januar fordi de mente ikk at det var bækkenløsning, fordi jeg kunne gå osv. Der ringede jeg en torsdag, samme Torsdag ringede jeg til min jdm & sagde som det var, om tirsdagen havde jeg en tid, men skulle slappe af fordi de mente nemlig at det var bækkenløsning uden & have set på mig. Fredag aften måtte jeg ringe til en lægevagt, fordi jeg havde så ondt a jeg ikk kunne ligge ned eller sidde op, jeg tog indtil ham & han sagde du har fået bækkenløsning & det gør meget meget ondt & han synes jeg skulle sygemeldes, så tog jeg til jdm der om Tirsdagen, hun sagde oss at det var bækkenløsning & at jeg skulle sygemeldes, jeg fortalte hende omkring min læge ikk ville give mig en tid, så sagde hun at hun kunne desværre ikk sygemelde mig, ellers ville hun have gjort det, hun sagde at jeg skulle gå over til min læge som lige lå på den anden side, og banke i bordet & sige at jeg skulle have en tid den tirsdag, det fik jeg 15 minutter efter & han sygemeldte mig. Så du skal bare banke i bordet, det er skide træls det forstår jeg godt, men sådan nogen læger der som ikk fatter noget, de skal have nogen bank i bordet.
Anmeld