LMM skriver:
Hej Alle, Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!
Jeg har i lang tid døjet med plukveer, og de er begyndt at gøre ondt og der kommer flere og flere og jeg bliver så bange hver gang 
Jeg tog så en sygedag i torsdags fra arbejde fordi at jeg havde ligget til kl 02:00 om natten med plukveer!
Jeg tog på arbejde igen fredag og havde ondt i løbet af dagen i ryggen og maven, om aftenen fik jeg så svedeture, ondt i hovedet, ondt i ryggen, ondt i lysken og så begyndte der plukveere og der kom flere og flere og jeg græd og græd for kunne ikke ligge, sidde eller stå på nogen måder..
Næste dag var jeg meget træt og havde ondt, plukveerne kom så igen løbenede i ryk i løbet af dagen, vi ringede til vagtlægen kl 17:00 og han ville hjem til os da han mente at jeg skulle blive liggende stille på sofaen!
Vagtlægen kom hurtigt og sagde med det samme at jeg skulle ligge og slappe af resten af min graviditet, så det ikke satte rigtige veer igang!
Jeg havde så også mavesyre og en virus i maven!
Jeg har så ligget stille retsen af weekenden! Jeg skulle til 3/4 D scanning tirsdags, hun sagde også at jeg skulle slappe af resten af min graviditet og hun målte min livmoderhals og den er 2,2 cm og den skal hvis være 3-4 stykker!??
Har så snakket med min egen læge, så vi kunne få mig sygemeldt, men han mener at det skal jeg IKKE, kun et par dage, han siger at det er overdrivelse fra de andre læger og at plukveer ikke er farlige..
Jeg er i uge 29 og gå på barsel den 31. dec, så der er kun tre uger igen, højest... og føler ikke at jeg kan holde til det jeg kan ikke holde mig selv oppe fysisk og psysisk! Jeg arbejder nu deltid sygemeldt som social og sundhedshjælper.
Hvad skal jeg gøre?? vil jo ikke have at der sker noget med min lille dreng eller mig.. hjælp mig!! bliver skør i hovedet af alle de meninger..
undskyld der er så meget på en gang 
du skal lige med det samme få en tid hos en anden læge.. man har ret til en anden læges vudering.. 
hvis det havde været min læge der ikke havde taget mig alvorligt var jeg blevet meget sur,
det er jo din krop. du ved best!!
Jeg blev sygemeldt 3 uger før barsel pga bækkensmerter..
op med humøret og se så at finde en anden læge i din by som kan tage dig alvorligt, eller aftal en ny tid med din egen læge og fortæl ham helt ærligt hvordan du har det og hvor bekrymret du er..