Mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Rasmine

linemus skriver:

Det går bare rigtig godt på job. Jeg bliver hele tiden påduttet flere opgaver og ansvar, og i dag spurgte chefen, hvor længe jeg regner med at være på barsel, for han vil jo gerne have mig tilbage bagefter - super fedt

Nu skal vi snart på wellness-julefrokost incl. overnatning - jeg glæder mig SÅ meget Har aldrig prøvet sådan noget før.

Orv, det er fanme en iorden arbejdsplads, det er sgu sjældent man hører om sådanne steder, som hyrer fok som allerede ER gravide!

Heldige asen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Kaufie

linemus skriver:

Det går bare rigtig godt på job. Jeg bliver hele tiden påduttet flere opgaver og ansvar, og i dag spurgte chefen, hvor længe jeg regner med at være på barsel, for han vil jo gerne have mig tilbage bagefter - super fedt

Nu skal vi snart på wellness-julefrokost incl. overnatning - jeg glæder mig SÅ meget Har aldrig prøvet sådan noget før.

Hvor er det en fin mavse Line!

Dejlig at du ikke behøver tænke på job under barslen. Betyder din chefs udmelding, at du så rent faktisk får barselsløn?? Eller vil han blot have du skal starte op i fast stilling efter barslen?

Anmeld

10. december 2009

birgittemarie

Neeeej, hvor er du fin Museline!

Jeg fatter SLET ikke, at du allerede er så langt! Andres graviditeter går totalt hurtigt!

Knus Birgitte, som troede, hun skulle se Trynens efter-fødsels mave, da hun åbnede dette indlæg.

Anmeld

10. december 2009

linemus

Kaufie skriver:

Hvor er det en fin mavse Line!

Dejlig at du ikke behøver tænke på job under barslen. Betyder din chefs udmelding, at du så rent faktisk får barselsløn?? Eller vil han blot have du skal starte op i fast stilling efter barslen?

Nej, så large tror jeg dog ikke han er, men det skal også nok gå, når bare vi ved, at økonomien vender, når barsel er slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.