så har jeg igen igen fået plads til tif i en dp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2008

Loggidut

først fik vi i vadum...altså i den helt forkerte retning af alt...så fik vi i aalborg øst...også den forkerte retning på nær nu her hvor mich er derude som afløser...

well, nu har vi så endelig fået en her i nørresundby, men først fra den 1/8 hmmm, og jeg som skulle starte på job i midten af juni! dahm, verden er grum, men det er da bedre end hun skal fragtes til andre byer!

nå...men hvordan pokker er det så lige med alt det orlov...jeg mener , det jeg har taget ind til nu, hedder vel barsel...hvordan pokker finder man så ud af om man kan tage noget orlov?

nogen der er lidt kloge på det punkt, hvad har man ret til, og i hvor lang tid?

jeg vil godt nok gerne havde haft ro til at starte det bette pus godt op i dpén uden jeg kom første dag og smed hende der i 8 timer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Lene76

Hej Loggi

jeg ville ringe og snakke med mit arb. og forklare hvordan landet ligger..... du har vel osse noget rest ferie du ska bruge før du møder på job igen plus det nye ferieår starter på torsdag..... men snak med vedkommende der laver løn de kan gi dig et svar el måske din akasse.

men dejligt at i endelig har fået plads i nørresundby:)

Knus fra Lene

Anmeld

24. april 2008

Grynt

Tillykke med den nye plads :) Dejligt at det endelig kunne lade sig gøre at få i nærheden af jeres hjem.

Det er de første 24 uger der hedder barsel og derud over hedder det forældre orlov. Mon dog ikke du kan få denne orlov forlænget?

Som Lene nævnte, så har du jo nok en del ferie der skal afholdes fra ferie året 07/08 den kan du måske afholde i forlængelse af din orlov. Nu ved jeg ikke om du har omsorgsdage i din overenskomst, men hvis du har, så har du 4 stk der skal afholdes inden jul...ellers mister du dem. Men ring til dit lønningskontor og A-kassen :)

Anmeld

24. april 2008

Loggidut

ja nu vil jeg lige snakke med michael om det når han er hjemme igen...så må vi se hvad der sker...jeg skal da indrømme jeg ikke er sen til at snuppe alt hvad jeg kan, når det gælder om at blive hjemme med tif...bare lige lidt længere...lol...jeg er altså den skabte husmor...lige bortset fra bunkerne af vasketøj, og beskidte gulve...lol...well, snakker lige med manden om hvad der skal ske!

tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.