Bil til familie på 6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.882 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2009

mortil4dejligepiger

Hmmm...hvad har I gjort mht. bil?

Vi har lige nu en Citroen Berlingo som vi er meget glade for! Det bliver trist at skulle skille sig af med den, men det bliver vi jo desværre nødt til, når vi bliver beriget med barn nr. 4 .

Hvilken bil kan I anbefale? Den skal købes brugt og ikke kosten en formue, da vi ikke har sådan én . Og så skal den være sikker, selvfølgelig.

Håber på gode forslag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

4kløver

Hejsa.. vil kigge med for vi er også på udkig efter en ny bil.. vi kigger efter en til 7 så der er plads til en veninde eller vis der skulle komme en til om et par år

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

min søster har barn nummer 4 på vej. hende og Mads (stina&mads her inde fra) har købt en citröen c6 den er smart, med alle sæderne i, bagi, er der plads til 5, hvoraf de 4 af sæderne er ligesom forsæder, og så er der et midtersæde til "mellemste række".... alle sæderne kan tages ud, eller vendes rundt eller hvad man nu vil...

Anmeld

8. december 2009

Louise mortil4

vi har en ford Galaxy 7 sæders  super bil, alle sæder er enkelt sæder og kan tages ud og byttes rundt som man har lyst til. Vi har så kun 6 sæder i vores også bruger vi det sidste plads til varer og barnevogn når vi er ude at handle.

De er vist ved at være nede i en rimelig pris nu, de har ellers været rimelig pebret. Vi har en 1.9 TDI fra 99, den har rundet 350000 km på samme motor og sidst jeg hørte var de første begyndt at runde 1 mill km. Det er ikke vores på billedet, men vores er magen til den, bare med tonede ruder i bag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil tilhveren tid sige: Køb en 10 personers bus!! De fås i ikke særlig store og det er helt perfekt. Man sparer 150% i registreringsafgift og du sparer ca 6-8000 kr om året i vægtafgift. Det eneste der er 'hagen' ved det, er at du SKAL have alle sæderne i bussen (fint hvis ungerne har venner med), du skal køre til syn hvert år og du skal have buskørerkort. Men det koster LANGT mindre end differencen i afgift.

God fornøjelse  - Zafir der både har bus og buskørerkort, men dog kun et enkelt barn

Anmeld

9. december 2009

smokie

Hej med dig vi er også en familie på 6 vi har en chrysler til 6 personer som vi er meget glade for foran er der 2 sæder og bagved er der så 3 sæder også er der et alene sæde aller bagerst og plads til barnevogn og varer så den er bare perfekt...

Knus

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

har ikke meget forstand på biler.... men der er dog en jeg IKKE vil anbefale.

vi har en opel zafire....og det er altså...på godt dansk....noget skrammel.  den har været i stykker langt mere end vores gamle toyota, der er absolut ingen bagage plads når alle 7 sæder er i brug....og koblingspunktet er en by i Rusland.

det sagt så eeelsker jeg faktisk vores bil.... den er besværlig og bøvlet.... men den er sjov, den er hurtig...og når jeg er alene afsted med 4 børn....hvilket jeg er dagligt....ja så er den bare skøn. men skal man bruge alle sæderne i bilen til dagligt....ja så vil jeg bestemt ikke anbefale den.

Anmeld

25. december 2009

mortil4dejligepiger

Tak for alle Jeres forslag! Vi er igang med at lede og håber, vi snart finder en god og billig én .

Vi er så heldige, at jeg lige har testet gravid . Føler mig meget heldig og glæder mig helt vildt!

Anmeld

27. januar 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

min søster har barn nummer 4 på vej. hende og Mads (stina&mads her inde fra) har købt en citröen c6 den er smart, med alle sæderne i, bagi, er der plads til 5, hvoraf de 4 af sæderne er ligesom forsæder, og så er der et midtersæde til "mellemste række".... alle sæderne kan tages ud, eller vendes rundt eller hvad man nu vil...

Mener du ikke C4?

Anmeld

27. januar 2010

Pige2009

Jeg kan anbefale Citroën C4 Grand Picasso og VW Touran - begge biler med plads til 7 personer.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.