mariamiss6 skriver:
Nej det forstod jeg godt....
Men han er tydeligvis hunde hamrende angst for at det en dag skal ske for ham. og han forstår jo ikke at det ikke behøver at ske... Alt han forstår er at skammekrogen er noget den dame bruger, og at det vil han for alt i verden ikke.
Lige nu ser han skammekrogen som det monster alle andre børn er bange for, og efter som det er den nabo dp der iværksætter skammekrogen, så er det pludselig hende han ser som et monster. Og det er åbenbart meget mere end han lige kan bære....
Jeg tror det ville hjælpe ham meget, hvis du fik den dp mor til at love, at hun aldrig vil sætte ham i skammekrogen, uanset hvad, mens du hører det... For ham vil det føles som at have et kronvidne, og så kan hun ikke bryde sit løfte, for nu ved mor det jo.....
Skammekrogen er en stor del af det ja, men det er ikke kun det.... Hele hendes fremgans måde overfor ham, og os som forældre i det hele taget han ikke kan lide. Og det er netop efter jeg nævnte det med skammekrogen overfor min egen dagplejemor, og hun sagde det vider at hun er blevet en heks overfor os....
Jeg går jo hjemme, og derofr bliver Nicklas tit først afl ved 09.00 tiden, og det har hun simpelthen så ondt i røven over. Og hver gang hun ser vi kommer der, så får vi en eller anden kommentar smidt i hovedetom at vi afl ham sent, hvilket der for mig er en luksus, da vi sammen kan få en go rolig morgen på den måde....
Har en veninde der havde hendes søn ved den pågældende dagplejemor, og hun kom en dag for at hente hendes søn. Dagplejermoren havde så ikke hørt min veninde komme ind af døren. En af børnene falder så ned at en lille stol inde på værelset, og dagplejemoren råber så: Ja så kan du sku lære ikke at kravle op på tingene! Er det den måde hun taler til ungerne, så forstår jeg dælme godt de ikke kan lide hende....
Kram
Anmeld