Så kom han endelig til verden... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvor er han smuk, glæder mig til at det bliver min tur.. var det en fejl med hans nyre, eller var der noget galt med den.. hvorfor syntes de han var for lille, han er da super fin i størrelsen, min søn var vejede 2790 og der var ikke noget med at han var lille. han blev taget med kejsersnit, måske det er derfor.. dejlig ser han i hvert fald ud..

knus karina 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

frk andreasen

tillykke med den lille mand hvor er han bare lækker.

kram tanja 25+2

som venter sig en dejlig lille dreng

Anmeld

8. december 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Stort tillykke med den smukke lille dreng.

Ja, jeg tænker også hvordan det går med hans nyre?

Anmeld

8. december 2009

Mathilde

Stort tillykke med din lille dreng hvor er han bare en kær lille mus!!

Anmeld

8. december 2009

Tvilling

Stort tillykke. Skønt billede

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

Skønt prins...

Stort tillykke....

Anmeld

8. december 2009

Vidunderligeunger

ihh tillykke med det nye familie medlem... han ser ud til at ha det godt ude i den store verden trods alt.. dejlig lille gut!

Anmeld

8. december 2009

guggle

DK skriver:

Ejj hvor er han sød og lækker!! Tillykke!!

Hvordan går det med hans nyrer nu?

Knus

Vi skulle efterfølgende indlægges i minimum en uge på neonatal afd. De havde scannet ham til at veje ca. 2700 g. Han vejede så heldigvis 2900 og han slap derfor for at få sondemad. Da han spiste fint hos mig og prøverne på ham så fine ud, fik vi lov til at komme hjem på en åben indlæggelse. Hvilket vi blev vildt lykkelige over for havde jo også to børn hjemme som savnede os og havde glædet sig til at få lillebror hjem....

Vi skal til en scanning af hans nyre på fredag, før kunne de ikke sige noget, da hans eget system først skulle have været igang i nogle dage.... Og vi håber selvfølgelig det bedste.

Læger er dog meget forskellige...nogle gjorde os total nervøse og en anden fortalte os grundigt hvad man kunne forvente og hvad det hele handlede om - vi valgte at forholde os til den sidste.... Så nu ser jeg frem til fredag med spænding og optimisme, istedet for med sorg og angst, som i første omgang.

Men pyha en ubehagelig oplevelse ved den scanning fredag d.4. december, da de opdagede det. Vi kom ind i et andet lokale end vi plejer efter scanningen og skulle tale med en læge. Hans flow i navlestrengen ser fin ud, MEN........ der var noget med den ene nyre -chok!!! Det gjorde det ikke bedre at lægen ikke talte ordentligt dansk og derfor kom til at sige at det havde hun aldrig set før og hun kunne derfor ikke kunne fortælle os noget om hvor alvorligt det var. Det skulle undersøges efter fødslen. Hun ville derefter have mig op på et lejde for at tjekke mig indvendig og løsnede samtidig hinder.... Derefter fik vi min sagsmappe stukket i hånden og skulle op på fødegangen. Der blev besluttet at jeg skulle sættes igang med det samme og en anden igangsætning blev aflyst.... Vi var død-nervøse og total bekymrede for den lille fyr. En læge ville så komme og forklare os lidt om det de havde fundet ved nyren. Det hjalp lidt, men fødslen var ret overvåget og en børnelæge skulle også være med. Efter fødslen stod min jordmoder og forhandlede frem og tilbage for at vi kunne få lov at have ham hos os de første par timer, inden han skulle ned til observation. Så på den ene side virkede det kritisk og ved andre forklaringer virkede det uden den store betydning....

Anmeld

8. december 2009

Mullemus86

Stort tillykke! Lyder som lidt af en forskrækkelse, men heldigvis gik fødslen godt.. Held og lykke med scanning på fredag.. Håber på, at der er godt nyt..

Anmeld

8. december 2009

nynne-l

Tillykke   han er dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.