17+4, synes ugerne går stærkt nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

fin mave, jeg siger der gemmer sig en dejlig lille prinsemand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Ansemusen

marikka skriver:

Har godt set dig herinde før, fordi det er lidt sjovt, at du går på HF, interesserer dig for psykologi, er sat til dagen før mig, lige præcis som mig. Det er da underligt. Vi var vidst også til NF samme dag.

Ej hvor mærkeligt!! Og ser at du også skal til MD d. 17.  Vildt!! Vi må vidst tale lidt mere sammen

Nu vil jeg hoppe i seng, manden har lovet mig en gang massage, så må vi se om det holder, haha!

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ej hvor mærkeligt!! Og ser at du også skal til MD d. 17.  Vildt!! Vi må vidst tale lidt mere sammen

Nu vil jeg hoppe i seng, manden har lovet mig en gang massage, så må vi se om det holder, haha!

Skal du også det?

Uha hold da op. Gid det var mig

Sov godt, jeg putter mig sgu også. Der kan jeg nemlig mærke den meget Lig dig evt på maven og se om du kan mærke det.

godnat

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

marikka skriver:

Jeg har lige godkendt
Jeg har fået det skrevet i vandrejournalen at jeg har mærket den Det lidt sjovt.
Men det føles vildt underligt, jeg troede ikke på det til at starte med, men da det kom tit efterhånden, så var jeg næsten sikker på det var det OG har jeg fået bekræftet mange steder fra det er. Det er da helt sikkert ham du mærker Det føles lidt som om maven knurre, lidt ligesom hvis man er sulten.

Ihhh jeg vil osse mærke snart

Anmeld

7. december 2009

lulle1985

jeg vil altså gætte på en lille dreng....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.