17+4, synes ugerne går stærkt nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Bare mig..

Lige lidt billeder fra 17+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Bare mig..

Måske i vil komme med et gæt? Jeg skal til kønsskanning på torsdag, d 10. dec.

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

nøj, hvor er den fin

Plejer at være ret god til at gætte, men synes din mavse er svær... hmm.. umiddelbart gætter jeg på en lille prinsesse Hvad tror du selv?

knus

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Jamen jeg selv og kæresten tror det er en dreng, drømmer også om drenge HVER nat, men alle andre siger en pige Så det er spændende.

Og tak

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

marikka skriver:

Lige lidt billeder fra 17+4

Ihh sikke en fin mave  Er der mon en lille bette purk derinde?? (det tror jeg)

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

Den er godt nok fin! Du er nogenlunde samme antal uger/dage som mig. Min mave var ret stor i forvejen også (sådan oppustet), men er endnu større nu, så er rart at se at en slank kvindes kave også er vokset rigtig meget! Min er selvfølgelig større, fordi den var større før jeg blev gravid, men det er tydeligt at se at du er vokset meget! Er det ikke bare dejligt?

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Den er godt nok fin! Du er nogenlunde samme antal uger/dage som mig. Min mave var ret stor i forvejen også (sådan oppustet), men er endnu større nu, så er rart at se at en slank kvindes kave også er vokset rigtig meget! Min er selvfølgelig større, fordi den var større før jeg blev gravid, men det er tydeligt at se at du er vokset meget! Er det ikke bare dejligt?

Ja der begynder for alvor at ske noget nu. Hvilket er super dejligt. Ja vi er nogenlunde lige langt. Eller så godt som ens. Jeg har været sat til d 12 maj før, men blev rykket en dag frem
Har du mærket til den? Jeg mærker den stort set hver dag. Altså de der bobler osv der er. Sådan lidt uro i maven. Så det er super dejligt.

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

marikka skriver:

Ja der begynder for alvor at ske noget nu. Hvilket er super dejligt. Ja vi er nogenlunde lige langt. Eller så godt som ens. Jeg har været sat til d 12 maj før, men blev rykket en dag frem
Har du mærket til den? Jeg mærker den stort set hver dag. Altså de der bobler osv der er. Sådan lidt uro i maven. Så det er super dejligt.

Ej hvor sjovt, har lige ansøgt om venskab  Jeg er ikke helt sikker på at jeg har mærket ham, men tror det næsten..! Lørdag aften var vi til julefrokost, og der syntes jeg jeg kunne mærke sådan lidt bobleagtigt (også lige nu faktisk). Men er altså slet ikke sikkert, hvilket er vildt irriterende, fordi jeg gerne vil kunne sige, at nu mærker jeg ham og være glad for det. Men er meget i tvivl. Synes bare jeg kan mærke at der er noget derinde.. Men det er der jo også, hihi! Hvor er du heldig at du er sikker, håber jeg får nogle mere sikre tegn i den kommende uge

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ej hvor sjovt, har lige ansøgt om venskab  Jeg er ikke helt sikker på at jeg har mærket ham, men tror det næsten..! Lørdag aften var vi til julefrokost, og der syntes jeg jeg kunne mærke sådan lidt bobleagtigt (også lige nu faktisk). Men er altså slet ikke sikkert, hvilket er vildt irriterende, fordi jeg gerne vil kunne sige, at nu mærker jeg ham og være glad for det. Men er meget i tvivl. Synes bare jeg kan mærke at der er noget derinde.. Men det er der jo også, hihi! Hvor er du heldig at du er sikker, håber jeg får nogle mere sikre tegn i den kommende uge

Jeg har lige godkendt
Jeg har fået det skrevet i vandrejournalen at jeg har mærket den Det lidt sjovt.
Men det føles vildt underligt, jeg troede ikke på det til at starte med, men da det kom tit efterhånden, så var jeg næsten sikker på det var det OG har jeg fået bekræftet mange steder fra det er. Det er da helt sikkert ham du mærker Det føles lidt som om maven knurre, lidt ligesom hvis man er sulten.

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Har godt set dig herinde før, fordi det er lidt sjovt, at du går på HF, interesserer dig for psykologi, er sat til dagen før mig, lige præcis som mig. Det er da underligt. Vi var vidst også til NF samme dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.