Hva' laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Kaufie

Lige nu er der ikke mindre end 9 juli-damer på linien.... men her sker da nada....... Er I bare pseudo-online, eller hva´? Sker der noget ude i verden man burde følge med i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Susan1978

jeg arbejder desværre... vores system har været mega skod i dag, så er lige over en halv dags arbejde bagud..  så tager lige det værste slæb her til aften.

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

Ok, så er du lovlig undskyldt Susan - kan se det er SAP, der driller - det er bare ikke for sjov det system.....

Anmeld

7. december 2009

Tynen

Sidder og downloader Picasa Google!
Nu VIL jeg altså have et redigeringsprogram.

Og derefter skal jeg SÅ meget i kassen.. Der sker alligevel ikke en ski´ herinde idag

Anmeld

7. december 2009

..

Kæmper for at holde mig vågen indtil jeg kan fodre mikas af for sidste gang inden natten her v 22.30 tiden (hvem prøver jeg at narre, fodre af for natten FNIS, han spiser igen kl 2 og kl 5)

Anmeld

7. december 2009

ivfmarie

Jeg har været ved at planlægge festlige indslag...

Hvae.. Kaufie - ses vi til julehygge?

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

Det ser da ud til de damer Tynen og Macrolf har rimelig held med det der billedredigering - søde profilbilleder I har jer!

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

ivfmarie skriver:

Jeg har været ved at planlægge festlige indslag...

Hvae.. Kaufie - ses vi til julehygge?

Jep - nu er det ihvert fald ikke IRL mødregruppen, der står i vejen  -vi skal mødes om søndagen.

Så jeg regner med at komme et smut til Dronninglund om lørdagen - det er lige en afstand min bil kan klare og William gider køre.

Anmeld

7. december 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Det ser da ud til de damer Tynen og Macrolf har rimelig held med det der billedredigering - søde profilbilleder I har jer!

Lad dig ikke narre.. Det er bare sat ind i Word  

Trine - Snart off

Anmeld

7. december 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Jep - nu er det ihvert fald ikke IRL mødregruppen, der står i vejen  -vi skal mødes om søndagen.

Så jeg regner med at komme et smut til Dronninglund om lørdagen - det er lige en afstand min bil kan klare og William gider køre.

juhuuu! Det er en smuttur... Max 30 minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.