Tegninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.787 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Kaufie

Hvordan tegner jeres børn?

William vil gerne at vi tegner en bil/traktor og så tegner han lidt detaljer på - i hjulene, for-og baglygter, øjne og mund (på Cars-biler).

I aftes begyndte han så at tegne vandrette streger - og han er virkelig koncentreret for at de ikke skal krydse hinanden

Altså...moren synes jo han er vildt go..... men det er måske det typiske tegne-mønster??

Her lige et par eksempler:

Lynet McQueen

Traktorvæltning

Bumle med streger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

BK

krudseduller...

Anmeld

7. december 2009

Tynen

Krusseduller i cirkler..Og gerne mange af dem!

Hun siger dog selv at det er en "Miauv" med ører, øjne, næse og hale

Anmeld

7. december 2009

ivfmarie

Aj man! Han er da helt vildt go! Sådan der tror jeg kanpt nok Freja ku gøre .. vi er vildt dårlige til at "træne" at tegne med dem...

Det ender altid med farve på bordet og en sur mor...

Anmeld

7. december 2009

Lise

Simon påstår altid at han tegner solen og lagkage og mor og biler, men han kruseduller bare rundt og rundt  Men så igen - både solen, lagkager og mor kan tegnes rundt og rundt...

Anmeld

8. december 2009

Anja

Elias tegner mest kruseduller og gerne i cirkler eller bare lange streger, tror dog ikke han tænker på om de krydser hinanden

Faktisk tegner Elias og Esther på samme niveau og Jonas er ikke ret meget længere, han kan til nød tegne en tændstikmand

Han skal i skole til august, det er jeg meget spændt på ! Han er fint moden med alt andet end tegne og skrive. Vi øver og øver, men han gider ikke og giver hurtigt op, så jeg aner ikke hvad man mere skal gøre. Gode råd er meget velkomne !

Anmeld

8. december 2009

Nadi

Anja skriver:

Elias tegner mest kruseduller og gerne i cirkler eller bare lange streger, tror dog ikke han tænker på om de krydser hinanden

Faktisk tegner Elias og Esther på samme niveau og Jonas er ikke ret meget længere, han kan til nød tegne en tændstikmand

Han skal i skole til august, det er jeg meget spændt på ! Han er fint moden med alt andet end tegne og skrive. Vi øver og øver, men han gider ikke og giver hurtigt op, så jeg aner ikke hvad man mere skal gøre. Gode råd er meget velkomne !

Det kan være han så er super skarp til at regne!!

Men jeg tror da nok det skal komme når han kommer i skole og får interesse for det. Mit råd er at giv det tid og se hvordan han reagere på at komme i skole.

Anmeld

8. december 2009

Helle30

Sofie vil meget gerne have mig til at tegne sommerfugle, og når "grundridset" er tegnet, bestemmer hun, hvilke farver den skal fyldes ud med. Hun tegner stort set hver dag, men det er også hér en omgang kruseduller, der hver repræsenterer hhv. Samson, biler, dukke, mismiau osv.

Jeg er vildt imponeret over de billeder, du har lagt ind Kaufie

- Helle

Anmeld

8. december 2009

Nadi

Oliver tegner vist bare streger og cirkler, og så siger han at det er en flyvemaskine

Jeg har købt sådan en notesbog til ham, som jeg finder frem engang imellem. Den får han lov til at gå amok i med sit farvekridt og så har jeg hans tegninger samlet (synes selv jeg har været ret smart )

Anmeld

8. december 2009

Tikki

Iza tegner mennesker og med et godt øje kan det da godt ligne  Her har hun tegnet oldemor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.