Kære alle selvvalgte enlige mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

@spire

Hej. jeg er 25 år og fra København. Er gravid i 29 uge og har vidst hele tiden jeg nok skulle have hende alene. Lidt ligesom Cecilia84 er faderen en nu 22-årig ung gut jeg så lidt i starten af sommeren, og vupti så blev jeg gravid. Han er meget ung og ved ikke helt hvad han vil. Han siger han gerne vil være der for mig og barnet, og han prøver også tror jeg.. Han er bare meget ung og forvirret..

Jeg glæder mig helt vildt til at blive mor og se min lille guldklump, og ville også ønske der var flere mødregrupper for enlige mødre.. Også i Kbh langt fra Århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

N&J

Hej, Jeg hedder Jane, er 27 år og uddannet pædagog i sommeren 2008, hvor jeg åbenbart midt i alt min eksamesræs er blevet gravid, jeg opdagede det dagen efter min sidste eksamen, da jeg nærmest kastede op til eksamen, og min datters far valgte fra starten at melde ud at han ikke var klar til at være far, så med det i baghovedet valgte jeg alligevel at beholde mit barn, som var den eneste rigtige beslutning for mig. Den 26. feb. 2009 kl. 11.02 kom min lille pige til verden ti dage over tid, og med en fødselsvægt på 4620g, jeg valgte at flytte tilbage til esbjerg hvor jeg oprindeligt kommer fra, men leder lige nu efter ny bolig i kbh, så jeg kan flytte tilbage til djævleøen, jeg har nogle rigtige gode veninder og familie, som støtter mig rigtig meget, men mangler lidt den forståelse for at være helt alene med et barn som de jo ikke kan sætte sig ind i.. og så kommer jeg både til århus og kbh ved lejlighed (har venner begge steder)

Knuz fra Jane og Nikita

Anmeld

16. december 2009

Leneur

Denne tråd var tænkt, for at finde ud af om der var nogen i nærheden man kunne mødes og hygge med og det er dejligt at se der er så mange omkring Århus. Jeg er helt sikkert med på at mødes.

Til jer andre, synes jeg i skulle prøve på at få en "enlig mødregruppe" op at køre der hvor i bor eller i nærheden af jer og ellers er vi jo stadig på herinde.... :-) 

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Hej Piger.

Jeg er vist endnu en til flokken

Jeg hedder Pernille og bor i Thisted, sammen med min skønne datter Milla-Victoria på knap 2 år.

Jeg har været alene med hende siden jeg blev gravid og nyder det i fulde drag  

Til dagligt går jeg på sygeplejerske skolen, i håb om at ende ud som sundhedsplejerske

Da jeg kort tid efter fødslen kom i en mødregruppe, følte jeg mig også udenfor da jeg var den eneste enlige mor. Og alt hvad jeg gjorde eller sagde, blev trumfet ned, da de jo selvfølgelig "vidste bedre".

Efter 3 mdr var et par af dem også blevet alene!! Så vi valgte at danne vores egen lille gruppe. Vores sundhedsplejerske havde en mere enlig mor som så også kom med i gruppen. Og det har vi alle nydt godt af siden

Jeg ser dem dog ikke så tit, da jeg er flyttet fra Aalborg.

Det er bare anderledes at være enlig mor, man har flere forpligtelser og andre former for problemstillinger. Så jeg er helt klart med på ideen om at danne et netværk, og kunne mødes.

Glædelig jul til jer alle

knus

Anmeld

30. december 2009

Sonja74

Hej allesammen

Jeg er alene mor til Ida Sophia på 6 måneder og er lige flyttet hjem til århus efter at have boet mange år i udlandet og i Kbh, fordi jeg indså at selvom jeg har mange veninder i Kbh, så er det familien man gerne vil være tæt på når er alene med en lille en... eller det var hvertfald sådan jeg havde det.

Jeg havde set frem til at komme i mødregruppen men fik af vide af sundhedsplejersken for mit distrikt at mødregrupperne her både for for fyldt op og for veletableret til at vi kunne komme i en.... Jeg synes ærligt talt det noget underligt noget, men hvad kan jeg gøre...

Så jeg søger nogle som også er alene for at lave et netværk og synes at Lene´s initiativ er super godt. Så lad os få startet noget...

Jeg blev insemineret på privat klinik med åben donor sæd... Valgt at ik ville risikere aldrig få børn bare fordi jeg været mere uheldig med mænd end Bridget Jones.. Ja jeg har historier der kan stikke Bridget Jones... . Ja jeg kan grine af det nu og alle veninderne siger jeg skal udgi en bog engang... så vi må se...

Ida Sophia er forresten for tidligt født, født i uge 33. Jeg havde svær svangerskabs forgiftning så efter at have været indlagt i 2 uger, så ku de ik vente mere. Ida vejede 1401 gram og var 42 cm lang... Idag er hun 60,5 og  6300 så det er gået fint og hun har trukket vejret selv hele tiden, en rigtig lille fighter. Vi var indlagt ialt 7 uger efter hun var født så det var en hård omgang... Men vi klarede den og har det super men savner nogle at hygge med...

Ha et super godt nytår...

knus fra os

Anmeld

2. februar 2010

MorTilGustav

Hey! Hva så? Var der nogle der var friske på at mødes en dag?  Vi er en del i/omkring Århus, ikke?
 Cecilia & Gustav

Anmeld

8. februar 2010

MorTilGustav

Kom nu, tøser! Er der ingen der vil mødes snart?

Anmeld

8. februar 2010

Sees

Jeg vil RIGTIG gerne mødes

Anmeld

9. februar 2010

N&J

Jeg vil også gerne, selvom der er lidt vej.. 

Anmeld

9. februar 2010

Ayasmor

Jeg er helt klart med på at mødes..

Hedder Sara, er 22 år og bor i Randers, hvor jeg er alene med min datter Aya på knap 14 mdr. Hendes far meldte klart ud fra start at hun ikke var en graviditet han ønskede, så nu er vi alene.. Han har aldrig mødt hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.