Kære alle selvvalgte enlige mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.363 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Leneur

Jeg synes det kunne være interessant at få at vide hvor i kommer fra, hvor gamle jeres børn er osv. osv., da det måske kunne betyde at der var nogen at mødes med IRL, som havde samme udgangspunkt som en selv.

Jeg er eksempelvis i en mødregruppe hvor jeg er den eneste alenemor, så føler mig helt ærligt lidt udenfor og jeg synes det kunne være dejligt at mødes med nogen, som både kan nikke genkendende til nogle ting i det at være alenemor. Høste erfaringer. Hygge og måske på sigt være barnepige for hinandens børn.

Jeg lægger ud:

Jeg bor i Skanderborg i smørhullet af Århus, Silkeborg og Horsens. Jeg er 36 år og til daglig pædagogmedhjælper i en børnehave. Lige nu er jeg jo på barsel og nyder min 3 mdr. gamle datter, som bare stortrives og charmer alt og alle på hendes vej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

frk Jensen

Hej hej...

Jeg ved ikke om jeg er selvvalgt enlig mor, men jeg nyder min titel som enlig mor.. Min eks skred da marcus var et halvt år gammel og har ikke set ham siden..

Jeg bor i Hobro sammen med min Skønne søn Marcus på 13 mdr. Han stortrives, nyder hans dagpleje, og er blevet en rigtig bandit..

Jeg selv læser hf fag på vuc, inden jeg næste år skal på pædagog seminariet. Det blir fedt at komme videre i livet.

Det kunne være fedt at mødes en dag, evt i Århus, det er jo nemt for mange..

Knus Betina

Anmeld

7. december 2009

vatten

Hej

Jeg er selvvalgt enlig mor- men kun lidt endnu, da jeg flytter sammen med min kæreste til marts.

Jeg er 24, og har Mathias på lige knapt 3 år. Hans far har set ham to gange, en time da Mathias var 14 dage og en time, da han var en måned. Siden har vi ikke hørt fra ham, men det regnede jeg nu heller ikke med.

Jeg bor iøvrigt i Tilst, og flytter så til Hørning til marts, så det er jo lige i nærheden af Århus også

Anmeld

7. december 2009

SHERO

Jamen er godt nok ikke mor endnu men skulle jeg gerne blive om nogen få uger :-)

Jeg er 24, bor i Århus og gravid i 37. uge med en lille dreng :-) Jeg var ikke sammen med faren da jeg blev gravid men kunne ikke fravælge barnet på trods af faren helst så det. Nu har jeg lidt men ikke meget kontakt med faren, som stadig ikke helt ved om han vil deltage eller ej, og har ikke stadig ikke fortalt noget familie eller venner at han skal være far.

Jeg har heldigvis en fantastisk familie der støtter mig (desværre ikke i århus) og et par veninder der næsten glæder sig mere end mig selv.. :-)

Stemmer bestemt også for at mødes i århus en dag... :-)

Anmeld

7. december 2009

Sees

SKØNT at se så mange fra midten af jylland

Jeg selv, Mette Stryhn 21år (22 på mandag) og enlig mor til Emil på et halvt år.
Jeg fandt først ud af at jeg var gravid, da jeg var 21 uger henne () og i starten var faderen egenlig med på "ideén" - Det kunne jo ikke være anderledes. Men da hans forældre, et par uger senere, hørte nyheden, fik de overtalt faderen til at droppe alt kontakt til både Emil og jeg.
Derfor har Emil aldrig set hans far - Men min dør står selvfølgelig åben, den dag hans far ønsker det - Emil har ret til sin far, jo.

Men jeg bor i Harlev, lidt udenfor Århus, og har barsel indtil april, hvor jeg skal arbejde lidt, indtil august, hvor jeg skal starte på min uddannelse - PAU'en.

Håber  vi kan arrangere et møde en dag, det kunne da være SUPER hyggeligt

Anmeld

7. december 2009

lillemunk

Hej med jer
Jeg er enlig mor på snart 31. Til 2 piger på 6 og 8 år blev skilt for 3½ år siden og de ser deres far hver anden weekend.

Nu venter jeg tvillinger trods p-pille og er ca 15 uger henne.

Var ellers sat til abort, men da jeg lå på briksen og narkoselægen spurgte mig om jeg var klar til at sove, rejste jeg mig fra briksen og gik tudende derfra.
Dette passede ikke min kæreste og han var meget ked af mit valg og er det stadigvæk den dag i dag.
Hvad så gør vi ikke er sammen mer efter mit valg. Jeg har sagt at jeg intet forlanger af ham og han selv må melde til hvis han ønsker at være en del af det.
Har heldigvis et godt bagland som støtter mig.

At mødes i Århus hmmmm det er sørme langt væk jeg kommer fra Lolland.

Anmeld

7. december 2009

prinsessechamp

Jeg er fra slagelse, er 19 år og er gravid i 32 uge..

Jeg har valgt at være enlig mor da jeg hellere vil være det end at være i et forhold hvor fyren ikke var moden nok. kunne have valgt abort og det så fyren også helst, men jeg er imod abort og jeg synes ikke abort var det rigtige for mig..

Glæder mig rigtig meget til min søn kommer, og selvom jeg ved det bliver hårdt at være alene med ham så glæder jeg mig også rigtig meget..

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Jeg bor på Frederiksberg i København og arbejder som pædagog/souschef i en udflytterbørnehave i Nordsjælland og jeg venter mit første barn maj 2010....jeg er blevet insemineret med åben donor på privatklinik.

Ville også være rart at komme i mødregruppe md andre ene-mødre til den tid

Knus Dorthe

Anmeld

7. december 2009

MorTilGustav

Heysa!
Er en 25-årig single studerende der bor på kollegie lidt udenfor Århus (i Brabrand).
Min historie minder en hel del om MetteLettens:
Fandt først ud af at jeg var gravid "omkring 20. uge", som min læge sagde da hun trykkede på min mave, og jeg fik mig noget af en overraskelse
En uge senere (fredag d. 17. juli) viste en scanning at jeg netop var gået ind i 25. uge og at det er en lille fin og rask DRENG jeg venter mig
Fik sat min termin til 30. oktober og efter igangsættelse dagen før fødte jeg min lille Gustav Johansson på selve terminsdagen: 30. oktober kl 01.35  
3070 gram og 51 cm perfekt guldklump!

Er alene med Gustav. Hans far er en 21-årig fyr, jeg havde noget løst kørende med i februar måned.. Han er meget forvirret og har svinget frem og tilbage.. I starten tog han det ganske pænt, men efter nogle uger blev han mere usikker og har nu valgt at cutte helt af.. Han siger hans liv er som han vil have det nu og han vil ikke have at noget skal ændre på dette. Han vil have sin fulde frihed...
Nu skal vi have lavet faderskabstest engang når Gustav er 3 mdr og så må vi tage den derfra..

Vi er åbenbart en del fra midtjylland og omkring Århus så jeg synes da bestemt vi skal prøve at mødes engang!

Cecilia

Anmeld

7. december 2009

NaFe

hejsa

mit navn er natasja jeg er 22 år og mor til feluca på 11 måneder. jeg viste fra start jeg skulle være alene med hende, da faren ikke ønskede a være med. han ved hun er kommet til verden, men ønsker ikke a se hende. Dog har jeg masser af familie der er super glade for hende, og ja, jeg er os selv meget glad for mit valg om a beholde hende....

hilsen herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.