(februar) At miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Mira0911

Det er jeg ked af at høre... Håber I får snakket og sagt farvel til hende...

Sender masser af knus til dig og din familie....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan dine unger har det.

Det må virkelig være så forfærdeligt, at miste sin far i sådan en ung alder...

Det er dybt dybt forfærdeligt   Har selv mistet begge mine forældre så har lidt med i rygsækken der til at hjælpe mine unger   Man bliver jo glad igen ,, Men for pokker der går ikke en dag hvor man ikke tænker lidt triste tanker ..

Anmeld

8. december 2009

Misjelle

MoarLK skriver:

Ved godt at det måske ikke lige er stedet at dele sådan noget her.

Men jeg mistede min mormor i går nat og har det af HT - sidder og kan ikke andet end at græde hele tiden.

Føler mig godt nok tomt idag...

Åh ha .. det aldrig rart at miste nogen som står en nær. Havde selv et meget tæt forhold til min morfar og havde meget svært ved at komme over han skulle væk herfra. "Heldigvis" bliver man som Tanja siger glad igen. jeg tænker rigtig tit på ham, men det er ikke længere noget der vækker sorg, tvært om så har jeg tit et smil på læben . Håber du har nogle som du kan dele sorgen med og få talt ud omkring det.

Varme knus og tanker fra mig

Anmeld

15. januar 2010

MoarLK

Tirsdag sidste uge fik jeg et kedlig opkald fra min familie i USA. Min 22 år gammel kusine havde taget livet af sig selv 

Hvorfor gør man sådan noget i sådan en tidlig alder?

Jeg har været meget nede det seneste stykke tid. Først mistede jeg min mormor i starten af dec og nu min kusine.

Det gjorde rigtig ondt da jeg mistede min mormor, men hun nåede da at blive 76 år gammelt. Så et eller andet sted var det okay at hun nu forlod os.

Men jeg kan slet slet slet ikke forstå, hvorfor min kusine gjorde det. Hvad kan være så dårlig i sit liv, at man vælger at forlade den...

Anmeld

15. januar 2010

Diana...

MoarLK skriver:

Tirsdag sidste uge fik jeg et kedlig opkald fra min familie i USA. Min 22 år gammel kusine havde taget livet af sig selv 

Jeg har været meget nede det seneste stykke tid. Først mistede jeg min mormor i starten af dec og nu min kusine.

Det gjorde rigtig ondt da jeg mistede min mormor, men hun nåede da at blive 76 år gammelt. Så et eller andet sted var det okay at hun nu forlod os.

Men jeg kan slet slet slet ikke forstå, hvorfor min kusine gjorde det. Hvad kan være så dårlig i sit liv, at man vælger at forlade den...

Åhh nej din stakkel ikke igen, jeg sidder og bliver helt ked af det. Øv hvor må det være hård for din familie og nej det slet ikke til at forstå hvad der kan drive dem så langt at de tager deres eget liv. 

Puu jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end jeg vil sende dig alverdens kram og tanker. 

KRAM

Anmeld

15. januar 2010

Moar'en

MoarLK skriver:

Puha ikke nu igen, er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skriv, men sender dig masser af knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.