(februar) At miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2009

MoarLK

Ved godt at det måske ikke lige er stedet at dele sådan noget her.

Men jeg mistede min mormor i går nat og har det af HT - sidder og kan ikke andet end at græde hele tiden.

Føler mig godt nok tomt idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Muffinmus

det er da godt nok rigtig øv...håber du får det bedre snart selv om det tager lang tid at komme sig over sådan et tab....håber det gik stille for sig og hun fik lov til at sove ind.

Anmeld

7. december 2009

Mca<3

Årh det er jeg ked af at høre søde ,, Der er intet jeg kan sige for at trøste   Det er så super super hårdt at miste nogen man holder rigtigt meget af , Savnet vil altid være der men man lærer at leve med det ,,  De vil altid være i vores  Knus

Anmeld

7. december 2009

Moar'en

puha det gør mig ondt at høre. Men husk at hun altid vil være i dit hjerte og du altid vil have de gode minder om den dejlige tid du havde med hende.

Mange knuser fra Rikke

Anmeld

7. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig ondt, at hører, at du har mistet din mormor. Der er intet jeg kan sige der kan gøre, at du får det bedre. Jeg sender dig masser af kærlige tanker.

Kærlig hilsen Katja

Anmeld

7. december 2009

Diana...

Åhh der ikk noget være end at midste. Det gør mig ond.

Sender alverdens tanker til dig.

Kram

Anmeld

7. december 2009

MoarLK

Tak alle sammen - der er nok ikke så meget jeg kan gøre end at give det noget tid.

Jeg er stadigvæk ikke kommet over tabet af min morfar for 8 år siden. 

Så der går nok et stykke tid endnu...

Anmeld

8. december 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Tak alle sammen - der er nok ikke så meget jeg kan gøre end at give det noget tid.

Jeg er stadigvæk ikke kommet over tabet af min morfar for 8 år siden. 

Så der går nok et stykke tid endnu...

Syntes aldrig rigtigt man kommer sig over tabet når man mister  Så at du ikke er kommet over tabet af din morfar endnu er helt naturligt   De skal jo heller aldrig glemmes , og pludselig kan man se tilbage og tænke på dem med et smil på læben ,,  Jeg kan endnu ikke tænke tilbage på ungernes far uden at blive trist så prøver at lade være hvilket bestemt heller ikke er sundt   Så få grædt de tårer der skal grædes ... 

Anmeld

8. december 2009

N&J

Det er jeg rigtig ked af at høre... 

Du får da lige et kram herfra, selvom der ikke er noget der trøster.. 

Anmeld

8. december 2009

MoarLK

Mammi ,,, skriver:

Syntes aldrig rigtigt man kommer sig over tabet når man mister  Så at du ikke er kommet over tabet af din morfar endnu er helt naturligt   De skal jo heller aldrig glemmes , og pludselig kan man se tilbage og tænke på dem med et smil på læben ,,  Jeg kan endnu ikke tænke tilbage på ungernes far uden at blive trist så prøver at lade være hvilket bestemt heller ikke er sundt   Så få grædt de tårer der skal grædes ... 

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan dine unger har det.

Det må virkelig være så forfærdeligt, at miste sin far i sådan en ung alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.