Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved godt at det måske ikke lige er stedet at dele sådan noget her.
Men jeg mistede min mormor i går nat og har det af HT - sidder og kan ikke andet end at græde hele tiden.
Føler mig godt nok tomt idag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er da godt nok rigtig øv...håber du får det bedre snart selv om det tager lang tid at komme sig over sådan et tab....håber det gik stille for sig og hun fik lov til at sove ind.
Årh det er jeg ked af at høre søde ,, Der er intet jeg kan sige for at trøste Det er så super super hårdt at miste nogen man holder rigtigt meget af , Savnet vil altid være der men man lærer at leve med det ,, De vil altid være i vores Knus
puha det gør mig ondt at høre. Men husk at hun altid vil være i dit hjerte og du altid vil have de gode minder om den dejlige tid du havde med hende.
Mange knuser fra Rikke
Det gør mig ondt, at hører, at du har mistet din mormor. Der er intet jeg kan sige der kan gøre, at du får det bedre. Jeg sender dig masser af kærlige tanker.
Kærlig hilsen Katja
Åhh der ikk noget være end at midste. Det gør mig ond.
Sender alverdens tanker til dig.
Kram
Tak alle sammen - der er nok ikke så meget jeg kan gøre end at give det noget tid.
Jeg er stadigvæk ikke kommet over tabet af min morfar for 8 år siden.
Så der går nok et stykke tid endnu...
MoarLK skriver: Tak alle sammen - der er nok ikke så meget jeg kan gøre end at give det noget tid. Jeg er stadigvæk ikke kommet over tabet af min morfar for 8 år siden. Så der går nok et stykke tid endnu...
Syntes aldrig rigtigt man kommer sig over tabet når man mister Så at du ikke er kommet over tabet af din morfar endnu er helt naturligt De skal jo heller aldrig glemmes , og pludselig kan man se tilbage og tænke på dem med et smil på læben ,, Jeg kan endnu ikke tænke tilbage på ungernes far uden at blive trist så prøver at lade være hvilket bestemt heller ikke er sundt Så få grædt de tårer der skal grædes ...
Det er jeg rigtig ked af at høre...
Du får da lige et kram herfra, selvom der ikke er noget der trøster..
Mammi ,,, skriver: Syntes aldrig rigtigt man kommer sig over tabet når man mister Så at du ikke er kommet over tabet af din morfar endnu er helt naturligt De skal jo heller aldrig glemmes , og pludselig kan man se tilbage og tænke på dem med et smil på læben ,, Jeg kan endnu ikke tænke tilbage på ungernes far uden at blive trist så prøver at lade være hvilket bestemt heller ikke er sundt Så få grædt de tårer der skal grædes ...
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan dine unger har det.
Det må virkelig være så forfærdeligt, at miste sin far i sådan en ung alder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128