hvornår er man for gammel ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

karina1980

det må jo være op til en selv at vudere,

jeg bliver 30 næste år og så er det slut med at få børn her, det har det dog været i 3 år alligevel, men jeg har altid vist at når jeg fyldte 30 så skulle jeg ikke have flere børn og havde jeg ingen inden, fik jeg ingen.

nu bliver jeg moster og faster istedet og det mindst ligeså godt

men skulle jeg sætte alder på ja så ville jeg holde igen allerede ved de 38

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Lone Jakobsen

jeg synes det er helt op til jer. hvis i ikke føler jer for gamle, så er i det ikke. og personligt kan jeg ikke se noget galt i at få børn et stykke op i alderene. tingene har jo ændret sig meget, og med hjælp kan man få børn langt op i 40-erne...så gå i bare i gang

personligt har jeg valgt at stoppe her. jeg er 30, men det har ikke umiddelbart noget med min alder at gøre....mere med den fact at Rasmus er mit 4. barn

Anmeld

8. december 2009

lunde

mange tak for alle jeres meninger 

jeg har oz altid villet ha haft barn/børn inden jeg blev 30.

men sådan gik det ik, jeg var 31, da jeg fik min fantastiske datter aija.  og da jeg selv er enebarn, ved jeg hvor "kedeligt" det er, så jeg vil meget gerne gi aija en lillebror/søster.

nu skal jeg bare ha overtalt manden til at det skal være NU.

MANGE TAK FOR HJÆLPEN

Anmeld

8. december 2009

Balderson

lunde skriver:

hvornår er man for gammel, hvis man godt vil ha nr 2???

jeg er 34 år, og min kæreste er næsten 39 år, vi har en datter på 3 år...  

Det er jo endeligt op til jer selv hvornår I synes i er for gamle...

Personligt har jeg altid sagt at jeg ikke ville have børn efter jeg er fyldt 35 år..

Jeg har lige et par år inden jeg runder det tal, og har 2 små børn og kan mærke at mit valg er det rigtige valg for mig... Så ikke flere børn her....

Jeg ønsker nemlig ikke at rende rundt som 40 årige og have småfolk i huset eller være for gamle når mine børn bliver teenager...

Jeg har det godt med at vide at når jeg fylder 40, så er mine drenge henholdsvis 9 og 8 år.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.