hvornår er man for gammel ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2009

lunde

hvornår er man for gammel, hvis man godt vil ha nr 2???

jeg er 34 år, og min kæreste er næsten 39 år, vi har en datter på 3 år...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

oo

det er jo helt op til jer selv! min mands forældre var over 40 da de valgte at få ham - og det er jeg ærlig talt glad for (altså at de valgte ham til selvom de troede de var færdige med at skulle have børn).

Anmeld

7. december 2009

stine_olesen

Så kan i sagtens gå i gang med nr 2 inden for de næste par år man plejer og sige at den første helst skal være inden først i 30 noget med cyklus og alt det og det derved skulle være nemmer eller sådan noget med den næste. Men der er jo faktisk mange der først får den først når de er de der 32-33 år pga udd så det er jo ikke fordi i er sent ude

Anmeld

7. december 2009

Lise

Man er vel for gammel når man ikke længere kan overskue livet med små børn.

34 år er jo ingen alder. Og det er 38-39 vel heller ikke. Min kæreste bliver 39 lige efter vores næste søns fødsel, og han er da slet ikke for gammel.

Anmeld

7. december 2009

Honningblomst

Så længe du har menstruation, så er du da ikke for gamle til at få børn....jeg tænker at over 45 år så ville jeg være fr gammel, måske...

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Ja nu er jeg ikke 34 eller 39, men min mor fik min søster for 6 år siden, hvor hendes kæreste er 43 nu og hun fylder 41 her i dec.. Så ja for søren, kom da igang  hehe. Du kan da nå nogen stykker endnu  

Anmeld

7. december 2009

LinLin

Det kommer an på den enkelte! Jeg har altid sagt jeg vil have de børn jeg skal have inden jeg bliver 30! Sådan har jeg det bare. Men hvad andre gør må de selvom. Synes dog at hvis begge er over 40 er de for gamle... Jeg er 25, min kæreste bliver 40 til januar og vi prøver! Kom så (igen med en) baby!

Og kom I bare igang ;-)

Anmeld

7. december 2009

Marco2

Jeg er lige blevet 36 og min kæreste 38 og vi er da ikke helt afklaret med om vi skal ha' flere. Så jeg håber da bestemt ikke at vi er "for gamle".

Vi føler os unge og det er vel det der tæller?

AG

Anmeld

7. december 2009

Lærke90

Det er i mine øjne meget individuelt ligesom spørgsmålet om man er for ung.

Hvis i har lyst og overskud kan i da sagtens få en mere.  personligt vil jeg have alle de børn jeg skal have inden jeg bliver 30 år. Men ja man skal aldrig sige aldrig..

Anmeld

8. december 2009

DK

Du er kun 34 så igang med dig!!

Mine forældre fik deres den sidste da min mor var 39 og min far var 43. Min mor var 34 da hun fik mig og jeg har ALDRIG følt at de var for gamle i forhold til venner hvis forældre var yngre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.