Seng eller legeplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Astrid P

Uhh, girls... Jeg har brug for hjælp fra garvede mødre!

Smilla er nu blevet så stor og mobil at hun kan sætte/stille sig op i tremmesengen. Dette har resulteret i et sandt putte-helvede hver aften, for selvom hun er træt vil hun hellere sidde og lege og hygge, og hun kan desværre ikke selv finde ud af at lægge sig ned og sove, men vil bare sidde der hele aftenen... Hvad dælen gør man for at sengen er et sted hvor man sover og ikke et sted hvor man leger hele natten? Jeg ønsker jo heller ikke at sengen skal blive et træls (ja, jeg er jyde) sted for hende at være, det er jo egentlig positivt at hun gerne vil opholde sig der... Hvad gør I andre, er det kun os der har problemet???

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

heaven

hey

nej, i er ikke de eneste, Lasse holder også fest i sin seng HVER AFTEN pt>( og det er møgirriterende, ganske enkelt..... Har ikke nogen eksakte råd, selv går jeg ud når jeg har sagt godnat, og så går jeg derind og lægger ham ned, hvis han er ked af det eller hvis jeg kan hører bølgerne gå højt... og det kan godt nok blive til mange gange på en aften... ved ikke hvad ellers man kan gøre, vil bare sige at du ikke er alene

kram Jannie

Anmeld

24. april 2008

ka li ja

vi har ikke problemet endnu men kan huske det fra alexander..... åååhhhhh

han blev lagt i seng når det var sengetid. og medmindre han græd lod vi ham være. uanset hvad han lavede. for til sidst faldt han altid i søvn.

så det er mit råd. lad værmed at lav et problem ud af det. smilla kan rejse sig nu og det er det hun har lyst til.... bare rolig hun skal nok få sovet og det stopper helt sikkert også igen.

så tålmodighed og bare lad hende, må være mit råd:D

Anmeld

26. april 2008

Astrid P

Jeg hiver den lige op igen i håbet om at der er flere der har erfaringer de vil dele ud af, for putte-situationen er rimelig uholdbar herhjemme lige PT...

Anmeld

27. april 2008

Marco2

Herhjemme har vi også fået træls putning. Så jeg har grebet til hovsaløsningen og puttet hende i vores seng i nogle dage. Og når hun så er faldet i søvn har vi båret hende ind i hendes egen seng. Men ofte vågner hun efter kort tid, og vil tilbage i vores seng. Men i aften lod jeg hende lege en halv time længere, så hun var rigtig træt, men åbenbart ikke overtræt, for der fik jeg hende til at sove i hendes egen seng. Jeg startede musikuroen og nynnede med til den, og efter et stykke tid trillede hun om på siden og faldt i søvn, så hun sov inden kl. 20 uden de store problemer. Men har ikke erfaring med at hun hellere vil lege...

Nå, det var vist et ikke brugbart indlæg.... nå pyt.

AG - på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.