Jeg MÅ bare dele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Anonym trådstarter

det her med Jer:

"Vores genbo's nabo's søster og svoger...."

Eller hvad med denne her: "Vores venner har fået en kattekilling...."

(Fiktive eksempler)

Er det mig som er gammel og grumpy, når jeg synes det er fuldstændig afsindigt/ ligegyldigt hvad folk smider på øffen? -Eller synes I også det er interessant at høre om 3. - 4. personer?

Yup, jeg er ano, da hele verden jo kigger med...

MÅTTE bare lige dele det med Jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

..

Fuldstændigt enig!!!

Anmeld

7. december 2009

Joan ( Smallie )

7. december 2009

Muffinmus

hmm, tjo, nogle gange er jeg da lidt overrasket hvor lige gyldigt det er for mit vedkommende, men så har personen da fået det ud

Anmeld

7. december 2009

Stumpen

Jeg tror for mig det handler om at jeg er faldet ud fra "gruppen" på øffen.. Tidligere skrev jeg meget derinde og mange af de  samme gjorde det også, men nu er der kommet nye til og vi "gamle" synes jeg bliver mindre og mindre synlige derinde og de nye -alt forladt- har fundet sammen og deler alt sammen...

Intet negativt i det, for har jo selv vlagt at slå bak-gear og I ved vist alle hvorfor 

Anmeld

7. december 2009

Marco2

Tror ikke det er noget jeg som sådan tænker over. Hvis ikke jeg gider læse det, føles ligegyldigt, tåbeligt eller i det hele taget er for mig irrelevant lukker jeg det bare ned, og så er det som sådan slut for mig.

Nogle mennesker har et behov for at dele meget, andre ikke... Men jo, sommetider kan man da blive lidt overrasket over noget som folk føler et behov for at dele. Hvor jeg måske tænker.. "get a life"....

AG - lige kommet hjem fra tumlinge-gymnastik

Anmeld

7. december 2009

BK

så enig

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

Det kan slet ikke pisse mig af - jeg springer bare over....

Anmeld

7. december 2009

ivfmarie

Stumpen skriver:

Jeg tror for mig det handler om at jeg er faldet ud fra "gruppen" på øffen.. Tidligere skrev jeg meget derinde og mange af de  samme gjorde det også, men nu er der kommet nye til og vi "gamle" synes jeg bliver mindre og mindre synlige derinde og de nye -alt forladt- har fundet sammen og deler alt sammen...

Intet negativt i det, for har jo selv vlagt at slå bak-gear og I ved vist alle hvorfor 

Har det lidt som dig... Øffen er besat af "nye øffere" og det er ikke nogen der tiltaler mig. Jeg læser stort set aldrig på øffen længere - et stort ryg-klapper-forum !

Marie - savner de gode gammeldaws cat-fights

Anmeld

7. december 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

Har det lidt som dig... Øffen er besat af "nye øffere" og det er ikke nogen der tiltaler mig. Jeg læser stort set aldrig på øffen længere - et stort ryg-klapper-forum !

Marie - savner de gode gammeldaws cat-fights

De forefindes ikke længere efter at politiet er sat ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.