en lille hilsen fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Susan1978

ja det er ikke meget jeg får skevet for tiden.. men altså jeg ved slet ikke hvor min tid blir af.

Siden min fødselsdag for 14 dage siden ja og 2 uger før den har jeg bare stresset alt for meget..

Vi har så hjernedødt travlt på job og der er hele tiden fravær af den ene eller anden årsag, så man skal sidde og lave 2 eller 2 mands arbejde.

Jeg har måtte erkende overfor mig selv at så længe det ser sådan ud, så kan jeg ikke køre halvt det ene job og halvt det andet.. Så min marketing/event stilling er nu udsat til 1 juni.. ja også må vi se hvad der sker, da jeg jo er blevet spurgt om jeg vil have et vikariat som chefsekretær.. og det er fra 1 august.

Herhjemme kører alting også bare på stress og jag.. ungerne må være trætte af deres forældre - helt ærligt..
Jeg har været meget vrissen og sur og har snerret en del på det sidste, så det skal jeg ha arbejdet en del på at lade være med.

Jeg har brugt spinningtimerne til at stresse af 2 gange om ugen.. Men det har bare ikke været nok..

Nu må vi se om jeg kan finde ud af at stresse lidt af.. men det er altså også anstrengende når Emil bare er såå sur når han kommer hjem fra DP. Han er såå træt og vil ikke have mad pga tænder.. (han har fået 6 siden 1 april).
VI er begyndt at lægge ham ud og sove her om aftenen.. for han er totalt umulig at få til at sove i sin seng, men når vi så tager ham ind ved ca 22 tiden (står i lukket garage) så får han sin vælling og sover gerne videre i sin seng.

Har jeres også været så totalt umulige hvad mad angår når de fik tænder.. ??

så kom jeg også til at tænke på - må de få æg? det har jeg glemt.

Ja også er der jo lige det at Ea ikke kan komme i børnehave, det har også været noget af et puslespil at få det til at gå op... :-o

nå ville bare lige sige hej og at vi stadig lever, men er mere fyssisk tilstede end noget andet.. ;) undskyld det roede indlæg.

Susan og Emil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Siber

Dejligt at høre at I er i live!
Sikke noget møj at du/I stresser. Ja jeg kan jo ikke give gode råd, men blot sige at det er godt at du er opmærksom på det, det er da første skridt!

De må gerne få hård kogt æg!

Johanna er også halv sur for tiden. 1. så tror jeg at hun så gerne vil følge med storesøster, men hun kan ikke finde ud af det! 2. hun sover dårligt om dagen, hvolket bevirker at hun er mega træt om eftermiddagen. 3 håber ikke det er hendes øre. 4. måske der er flere tænder på vej (har 2)

Et opmuntrende kram til dig
knus siber

Anmeld

23. april 2008

ivfmarie

Hej søde

Øv - det lyder sgu lidt trælst!
Håber at du trods alt kan holde skruen i vandet. Der er mange af "vores" unger der ter sig sært for tiden, både vedr mad og nattesøvn. Ikke en trøst - bare en oplysning om at du ikke er alene.

Jeg må videre

Knus Marie (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.