øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MoarJ skriver:

Jeg fik også at vide jeg skulle kamille the... Sjovt nok anbefaler min sp det også...

det er nok forskelligt hva de mener om det, jeg spurgte nemlig om jeg ikke måtte tørre nichlas øjne med det da han var indlagt, men det måtte jeg bestemt ikke, for kamille te ku gøre det værre.. det var børnelægen som sagde det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

Jeg fik også at vide jeg skulle kamille the... Sjovt nok anbefaler min sp det også...

Gør min også, hun siger det er noget af det bedste at bruge. Det samme siger vores egen læge, og en vagtlæge vi engang var ved også pga meget slem øjenbetændelse..... Og ja selv min dyrelæge anbefalede det til min hest Hehe

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

karina22 skriver:

det er nok forskelligt hva de mener om det, jeg spurgte nemlig om jeg ikke måtte tørre nichlas øjne med det da han var indlagt, men det måtte jeg bestemt ikke, for kamille te ku gøre det værre.. det var børnelægen som sagde det..

Sp'er har allesammen forskellige meninger om alt...

Så det kan vi ikke gøre så meget ved...

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Gør min også, hun siger det er noget af det bedste at bruge. Det samme siger vores egen læge, og en vagtlæge vi engang var ved også pga meget slem øjenbetændelse..... Og ja selv min dyrelæge anbefalede det til min hest Hehe

Der kan bare se... Troede faktisk, at man ikke måtte bruge det til heste... Det er sikkert det samme med en hund, når den har betændelse...

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MoarJ skriver:

Sp'er har allesammen forskellige meninger om alt...

Så det kan vi ikke gøre så meget ved...

he he ja det må man sige at de har..

jeg spurgte faktisk ikke min sp, gik jo bare ud fra at børnelægen viste bedst, men man får nok heller ikke afvide hvem der har ret,da der er så mange menninger om det de forskellige steder. så man må jo gøre hva man føler bedst for. jeg ville jo aldrig bruge kamille te igen efter at have snakket med ham, men havde han aldrig sagt det, var det jo noget jeg ville bruge endnu..

knus

Anmeld

7. december 2009

Mca<3

karina22 skriver:

ja det gør også rigtig ondt på os, hver gang lægerne to det væk, gik der 2 min så løb det sådan igen, virkelig synd for ham, men saltvand var vores redning..

Fy for pokker ,, Har aldrig set det så slemt før

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mammi ,,, skriver:

Fy for pokker ,, Har aldrig set det så slemt før

puha nej det var rigtig slemt, har ikke et billed fra det var værst, men syntes også det er slemt nok.. han blev indlagt samtidig med lungebetændelse og asmatisk bronkitis, han iltede ikke sit blod ret godt og kunne næsten ikke trække vejret, det er det værste jeg nogen sinde har prøvet, at se sin lille baby ligge der med drop i hovedet og slanger og bare se frygtelig ud, det gjorde så ondt i mit hjerte.. han er heldigvis frisk og rask nu..

min læge dengang afviste os (den store klovn) han mente ikke han var så syg, selvom jeg sagde jeg godt viste når min søn var syg.. han sagde så at der var 1½ times ventetid nichlas blev bare dårligere, så jeg kørte på sygehuset også gik det ellers stærkt. tænker tit, hvis jeg ikke havde taget på sygehuset.. jeg havde vores læge i røret hele dage fordi han var så ked af at have afvist os, vi har ham ikke som læge i dag..

Anmeld

7. december 2009

Mca<3

karina22 skriver:

puha nej det var rigtig slemt, har ikke et billed fra det var værst, men syntes også det er slemt nok.. han blev indlagt samtidig med lungebetændelse og asmatisk bronkitis, han iltede ikke sit blod ret godt og kunne næsten ikke trække vejret, det er det værste jeg nogen sinde har prøvet, at se sin lille baby ligge der med drop i hovedet og slanger og bare se frygtelig ud, det gjorde så ondt i mit hjerte.. han er heldigvis frisk og rask nu..

min læge dengang afviste os (den store klovn) han mente ikke han var så syg, selvom jeg sagde jeg godt viste når min søn var syg.. han sagde så at der var 1½ times ventetid nichlas blev bare dårligere, så jeg kørte på sygehuset også gik det ellers stærkt. tænker tit, hvis jeg ikke havde taget på sygehuset.. jeg havde vores læge i røret hele dage fordi han var så ked af at have afvist os, vi har ham ikke som læge i dag..

Farligt at stole på sin læge desværre   Det var ellers en ubehagelig omgang   Godt han er kommet sig

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

karina22 skriver:

min søn havde en meget slem øjenbetændelse engang, han var indlagt (dog ikke pga det) de dryppede hans øjne med noget salve og det blev bare værre, de prøvede to forskelllige og det blev kun værre, så gik de over til at kun bruge saltvand, så gik der 1 dag så var det væk, for  for nogen hjælper det rigtig meget, men sørg for at gøre det hele tiden når der er snask, og ikke ramme med det samme stykke vat samme sted, brug en gang og smid ud.

du kan købe salt vandet på apoteket så er det sterilt..

her er lige et billed af min søn med øjenbetændelse, jeg glemmer det aldrig, og det blev værre end det.. der kommer lige et efter billed også 

knus karina 30+6

det bette menneske.. fik sgu hel tåre i øjene af at se det billede.. stakkels ham.. det må have været forfærdeligt..

kram

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mammi ,,, skriver:

Farligt at stole på sin læge desværre   Det var ellers en ubehagelig omgang   Godt han er kommet sig

ja det er det, man ved bedst selv hvornår ens barn er rigtig dårlig, ikke sikkert vi kan sige hva de fejler men vi ved når der er noget der ikke er som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.